اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اقامت 105 هزار مسافر مسافران نوروزی در «بشرویه»

مسئول میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بشرویه با بیان اینکه در ایام نوروز 105 هزار مسافر در این شهرستان اقامت کرده‌اند، گفت: از این میزان 4 هزار و 700 نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی با 63 درصد رشد نسبت به سال 98 اقامت داشته‌اند.

اقامت 105 هزار مسافر مسافران نوروزی در «بشرویه»

«سید امیر سلیمانی» مسئول میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بشرویه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه، اظهار داشت: در ایام نوروز امسال استقبال مسافران از بناهای تاریخی و گردشگری این شهرستان خوب بوده است.

وی با بیان اینکه در این ایام ۱۰۵ هزار مسافر در این شهرستان اقامت کرده‌اند، تصریح کرد: از این میزان ۴ هزار و ۷۰۰ مسافر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی با ۶۳ درصد رشد نسبت به سال ۹۸، ۴ هزار نفر اقامت در محل‌های اسکان فرهنگیان و افزایش ۱۰ درصدی در اقامت هتل‌ها بوده است.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بشرویه افزود: بیشترین مکان‌هایی که مورد استقبال و بازدید گردشگران و مسافران در ایام نوروز امسال در این شهرستان بوده شامل کویر بشرویه، خانه مستوفی، خانه پناهی، خانه کرباس و بازارچه صنایع دستی بوده است.

سلیمانی میزان فروش صنایع‌دستی و سوغات محلی این شهرستان در ایام نوروز را حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: برای فروش صنایع‌دستی و سوغات محلی این شهرستان ۵ سیاه چادر، بازارچه دائمی صنایع‌دستی و خانه کرباس فعال بوده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول