اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آمار واکسیناسیون کرونا در قزوین رضایت بخش نیست

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مراسم های مذهبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

آمار واکسیناسیون کرونا در قزوین رضایت بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن کبیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین عصر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در همین ساعات اولیه شور و نشاط زیادی را در بین دانش آموزان و جامعه به وجود آورده و از اینکه دانش آموزان ۲ سال از این فضا دور بوده اند باید افسوس خورد.

وی با بیان اینکه اثرات این تعطیلی ها چندین مدت دیگر نمایان خواهد شد، گفت: بخش عمده ای از مراسم های مذهبی و ملی با محدودیت همراه شده که همین موضوع به طور قطع منجر به ایجاد خسارت های متعددی در جامعه خواهد شد و تنها بخشی از آنها محسوس و بسیاری از آثار غیرمحسوس است.

کبیری با بیان اینکه مراسم های مذهبی و اجتماعات مختلف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بخش عمده ای از رفتارهای اجتماعی در مدارس، مراکز علمی و آموزشی و مجالس دعا و مناجات شکل می گیرد و امروز باید از بازگشایی ها نهایت استفاده را ببریم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اظهار کرد: کرونا با کسی شوخی ندارد و سطح ایمنی مراکز علمی، آموزشی و دینی باید در بالاترین شکل ممکن باشد تا بدین وسیله شاهد آغاز موج جدید کرونایی نباشیم.

کبیری اضافه کرد: نیاز است تا سطح اطلاعات عمومی مردم در زمینه کرونا افزایش و مردم نسبت به واکسیناسیون ترغیب شوند چراکه آمار واکسیناسیون رضایت بخش نیست و رده های مختلف سنی باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت مدارس برای ترغیب خانواده ها به واکسیناسیون استفاده کرد، گفت: در سنین بالای ۱۲ سال هم در دوز سوم با آمار پایینی همراه هستیم و نباید به آمار بستری و مرگ و میر امروز دلخوش کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول