اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعمال محدودیت در برگزاری تجمعات شهرستان البرز/ تزریق دوز سوم واکسن باید جدی گرفته شود

سرپرست فرمانداری البرز با بیان اینکه، تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان البرز به سرعت روبه افزایش است، گفت: همچنان شهروندان تزریق واکسن را جدی بگیرند زیرا تزریق دوز سوم واکسن می تواند به مهار و کاهش مبتلایان کمک کند.

اعمال محدودیت در برگزاری تجمعات شهرستان البرز/ تزریق دوز سوم واکسن باید جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی غفوری سرپرست فرمانداری البرز، صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان اظهار کرد: رویکرد ستاد کرونا شهرستان عدم تعطیلی صنوف و کسب و کار است و لازمه این موضوع توجه ویژه و همکاری صاحبان صنوف در رعایت فاصله گذاری و اجرای درست پروتکل های بهداشتی و همراهی مجریان و دستگاه های مرتبط است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان البرز نیز همانند اغلب نقاط استان وارد شرایط افزایش بیماری کرونا شده و سلامت عموم مردم در اولویت مسئولین است، گفت: باید مردم، اصناف و بازاریان پروتکلهای بهداشتی را هرچه بیشتر رعایت کنند تا مجبور به اتخاذ تصمیمات سخت مانند تعطیلی و از سرگیری اعمال محدودیت ها نباشیم.

غفوری ادامه داد: تاکنون همراهی و تعامل ادارات شهرستان، شهرداری ها، هلال احمر و بسیج در اجرا طرح شهید سلیمانی بسیار مطلوب بوده و از این پس نیز به منظور پیشگیری از بحران و افزایش مبتلایان این همکاری مورد انتظار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز همچنین با تاکید بر اجرای طرح حساس سازی و آگاه سازی مخاطبین در فضای مجازی و اطلاع رسانی عمومی، بیان کرد: ادارات فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد و شهرداری ها با همکاری سپاه همچون گذشته اقدامات لازم در این خصوص را داشته باشند.

وی کنترل کرونا را یک مانور سنجش توانایی های شهرستان دانست و بیان کرد: تاکنون علیرغم تمامی محدویت ها با همکاری جمعی، از این آزمون سربلند بیرون آمده ایم.

غفوری گفت: همچنان شهروندان تزریق واکسن را جدی بگیرند زیرا تزریق دوز سوم واکسن می تواند به مهار و کاهش مبتلایان کمک کند.

وی در پایان اظهار داشت: تجمعات در شهرستان باید با توجه به انتشار سویه اومیکرون محدود شود و در صورت ضرورت دستگاه ها باید جلسات و همایش های خود را با ۳۰ درصد ظرفیت برگزار کنند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول