اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

در برخورد با نانوایان متخلف تعارف نداریم

استاندار قزوین گفت: متاسفانه در حوزه نان در قزوین با مشکل مواجه هستیم، از این رو لازم است تا برنامه هایی عملیاتی به منظور حل این موضوع صورت گیرد.

در برخورد با نانوایان متخلف تعارف نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه به جهت از هم گسیختگی در نظام حمل محصولات و کالاهای اساسی به ویژه گوشت و مرغ، زمینه سوءاستفاده سودجویان فراهم می شود، از این رو اگر بخش حمل و نقل خصوصی بتواند به حل  مشکل بپردازد نیازی به ورود شبکه توزیع تعاون روستایی به این مسئله نیست.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با حمایت و استفاده از ظرفیت حمل و نقل بخش خصوصی، بار اضافی بر دوش تعاون روستایی قرار داده نشود.

اعلایی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین وظایف حاکمیتی دولت، تامین و توزیع کالاهای اساسی است و بر این اساس در توزیع کالاهای پرمصرف از جمله برنج، روغن و گوشت باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

استاندار قزوین یاد آور ‌شد: برگزاری نمایشگاه یکی از روش های توزیع کالاها است و به نظر می رسد هرچه فرایند توزیع کالاها نظارت پذیرتر باشد، اثر گذاری بهتری حاصل خواهد شد.

وی عنوان کرد: هرچه مردم به سمت خرید از پلتفرم های اینترنتی بروند، برای ما هم ساده تر خواهد بود اما تا زمانی که این امر اتفاق نیفتاده باید برنامه ریزی داشته باشیم.

اعلایی با اشاره به اینکه ما در استان قزوین در حوزه دسترسی به نان با مشکل مواجه هستیم، گفت: علیرغم تاکیدات ما در تعطیلات، مشکلات دسترسی به نان دو چندان می شود.

 وی ادامه داد: باید برنامه ریزی ها به منظور نظارت هوشمند به سرعت اتفاق بیفتد و تدابیری جهت حل مشکل نان در استان اتخاذ شود.

اعلایی تصریح کرد: جهاد کشاورزی، شرکت غله، فرمانداری قزوین و تعزیرات به بررسی مشکلات نان بپردازند و پیگیری این مقوله را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار قزوین در پایان با اشاره به اینکه برخی در گذشته به دنبال طرح موضوع و بیان مسائل بودند، اعلام کرد: ما در برخورد با متخلفان تعارف نداریم و به منظور حل مشکلات آمده ایم چرا که صرف بیان طرح مسئله بی فایده خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول