اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس جمهور درباره آشوراده و خلیج گرگان قاطع است/ با پشت میز نشستن‌ اتفاقی برای توسعه استان نمی‌افتد

نماینده ولی فقیه در‌ گلستان گفت: رئیس جمهور با قاطعیت در خصوص این مسائل ایستاده است و اگر کوتاهی در این زمینه شود بر گردن مسوولان استان است چون آقای رئیسی با جدیت پیگیر موضوع هستند.

رئیس جمهور درباره آشوراده و خلیج گرگان قاطع است/ با پشت میز نشستن‌ اتفاقی برای توسعه استان نمی‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در‌ گلستان صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: فرصت مهم ماه مبارک رمضان که یک بار در سال اتفاق می‌افتد را قدر بدانید.

وی با اشاره به شعار سال گفت: کشاورزی از مسائل بسیار مهم کشور ما است.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: موضوع کشاورزی باید بر پایه دانش باشد و متاسفانه حدود بیش از ۴ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور داریم که چهار درصد آن مربوط به کشاورزی است.

نورمفیدی افزود: تقاضای من این است شرکت‌های دانش‌بنیانی که در استان می‌توانند در حوزه کشاورزی نقش‌آفرین باشند فعال‌تر و حمایت شوند.

وی اضافه کرد: ما باید موضوع کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی را در استان حل کنیم و باید از نظر علمی وارد شویم.

نماینده ولی فقیه استان گلستان با اشاره به ملاقات وی با رئیس جمهور عنوان کرد: در خصوص جزیره «آشوراده»، «خلیج گرگان» و «پتروشیمی» و کریدور شمال به جنوب که مسئله مهمی است، صحبت کردم.

نورمفیدی تاکید کرد: رئیس جمهور با قاطعیت در خصوص این مسائل ایستاده است و اگر کوتاهی در این زمینه شود بر گردن مسوولان استان است چون آقای رئیسی با قاطعیت پیگیر موضوع هستند.

وی اضافه کرد: در استان به آقای استاندار اطمینان دارم که پای کار آمده‌اند و نمایندگان هم به شکلی دیگر در میدان هستند و دیگر باید موضوعات با جدیت پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

نماینده ولی‌ فقیه در گلستان تصریح کرد: «آشوراده» را سکوی توسعه استان می‌دانم و بر این اعتقاد بوده و هستم و این برای استان بسیار مهم است.

نورمفیدی یادآور شد: اگر می‌خواهید استان یک تکانی بخورد و تحول در استان ببینید با این پشت میز نشستن‌ها اتفاقی نمی‌افتد و باید به میدان بیایید.

وی به شهردار گرگان تصریح کرد: قیمت زمین‌ها و‌ مسکن در ناهارخوران به گوشم می‌خورد که شاید حتی در تهران اینگونه نباشد و اگر این قیمت‌ها درست باشد بخشی از مردم هیچگاه خانه‌دار نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در‌ گلستان بیان کرد: شهردار گرگان تلاش کند ساخت و سازها را به سمت بافت قدیمی گرگان بیاورد تا اتفاقات زیبایی در شهر بیافتد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول