اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هرنوع تغییر معاونان مدیران کل بدون هماهنگی استانداری ممنوع

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تغییر معاونان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی معاونان استاندار انجام شود.

هرنوع تغییر معاونان مدیران کل بدون هماهنگی استانداری ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر صبح امروز در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه تغییر معاونان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی معاونان استاندار انجام شود، اظهار کرد: مدیران اجرایی دستگاه‌های شهرستانی نیز باید با هماهنگی فرمانداران منصوب شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: برخی از ارکان خانواده اداری استان واکسن تزریق نکردند که برابر مقررات با این افراد برخورد خواهد شد.

* یکی از راه‌های جهاد تبیین استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها است

مهاجر با اشاره به نقش روابط عمومی در امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه گفت: یکی از راه‌های جهاد تبیین استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها بیشتر توجه کنند تا ماموریت‌های این حوزه به خوبی در جامعه اجرایی شود،‌افزود: در انتخابات شورای روابط عمومی‌های استان برخی از مدیران روابط عمومی از بی‌توجهی مدیران دستگاه‌های اجرایی گلایه‌مند بودند که انتظار می‌رود مدیران نسبت به این امر دقت نظر بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول