اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعطای درجه سرتیپ تمام به فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان

درجه سرتیپی به فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اعطا شد.

اعطای درجه سرتیپ تمام به فرمانده سپاه  صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از سوی  فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپی ارتقا یافتند.

این مراسم در روز سه شنبه ۹ فروردین ماه با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی از جانبازان دوران دفاع مقدس است و معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا، فرمانده تیپ کاشان، معاون هماهنگ‌کننده و جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، معاون هماهنگ کننده و جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از جمله سوابق سردار فدا است.

وی هم اکنون فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان است.

به همین مناسبت، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی، مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در پیامی این اعطای درجه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: اینجانب نیل به درجه سرتیپی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)  به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب شده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در ادامه آورده شده است: بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها وشایستگی‌های ناشی از سال‌ها مجاهدت و نقش آفرینی‌های موثر در  مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، همراه با تجارب ارزنده جنابعالی در کوران دفاع مقدس، پشتوانه مطمئنی در فراهم سازی بستر‌های مورد انتظار از جنابعالی در اعتلای سازمان و خدمت صادقانه در مسیر دفاع از نظام و انقلاب اسلامی است.

در پایان این پیام آمده است: از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه خصوصاً جهاد تبیین در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول