اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۸۵ هزار نفر جاذبه‌های همدان را دیدند

رئیس ستاد خدمات سفر استان همدان گفت: ۵۹ هزار نفر در مرکز اقامتی همدان اسکان داشتند و ۲۸۵ هزار نفر از جاذبه‌های همدان بازدید کردند.

۲۸۵ هزار نفر جاذبه‌های همدان را دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی مالمیر عصر امروز در بازدید از ستاد خدمات سفر با بیان اینکه ۵۹ هزار در مراکز اقامتی همدان حضور یافتند اظهار کرد: ۸ هزار و ۴۳۱ مسافر در هتل‌ها، یک‌هزار و ۲۹۱ نفر در میهمان‌پذیرها، ۹۲۰ نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، یک‌هزار و ۱۸۲ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ۱۰ هزار و ۱۵۶ نفر در خانه‌مسافرها و ۵ هزار و ۸۰۳ نفر در اقامتگاه‌های موقت اقامت داشتند.

وی بیان کرد: ۲۶ هزار و ۳۲۶ نفر در تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و ۲ هزار و ۵۶۰ نفر نیز در سایر اقامتگاه‌های استان همدان حضور دارند.

رئیس ستاد خدمات سفر همدان عنوان کرد: در استان همدان امکان اسکان ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در اقامتگاه‌های دارای مجوز، ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در مدارس آموزش و پرورش و ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۲۸۵ هزار و ۴۴۶ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی همدان بازدید کرده‌اند تصریح کرد: بیشترین بازدید از اماکن تاریخی بوده و در میان جاذبه‌های گردشگری همدان، غار علیصدر با ۳۲ هزار بازدیدکننده همچنان در صدر پذیرش میهمانان نوروزی است.

مالمیر یادآور شد: پس از غار علیصدر، آرامگاه بوعلی‌سینا، کتیبه‌های تاریخی گنجنامه و آرامگاه باباطاهر در جایگاه بعدی بازدیدها قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان با بیان اینکه تا امروز مشکل خاصی در میزبانی از مسافران نوروزی وجود نداشته گفت: تیم‌های بازرسی همه روزه از تاسیسات و اماکن گردشگری بازدید کرده و اتفاقات را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول