اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

غار علیصدر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

استاندار همدان در بازدید از غار علیصدر گفت: بزرگترین غار آبی جهان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

غار علیصدر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، استاندار همدان عصر امروز همزمان با بازگشایی غار علیصدر از بزرگترین غار آبی جهان بازدید کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه غار علیصدر آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است اظهار کرد: غار علیصدر طی دو سال گذشته با همه‌گیری بیماری کرونا تعطیل بود، اما بر اساس تدابیر اندیشیده شده، حالا شرایط میزبانی از گردشگران نوروزی مهیاست.

وی بیان کرد: شرایط موجود در غار علیصدر بیانگر آن است برنامه‌ریزی مدونی از سوی مدیران این مجموعه برای ورود به عرصه فعالیتی انجام داده است و آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را داشته و واحدهای خدماتی و اقامتی فعال خواهند بود.

استاندار همدان تصریح کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و زدن واکسن برای گردشگرانی که از این غار بازدید می‌کنند، ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم، شماره ملی گردشگران استعلام و اجازه بازدید به افرادی که حداقل دو نوبت واکسن کرونا تزریق کردند، داده می‌شود.

قاسمی فرزاد افزود: رونق گردشگری به دلیل ایجاد شغل، تولید ثروت و ارزش افزوده از اولویت‌های اصلی استان همدان در دولت سیزدهم است.

مجموعه گردشگری علیصدر که از اسفند ۹۹ به دلیل شرایط خاص کرونا تعطیل بود، اوایل تیرماه جاری فعالیت دوباره خود را با مجوز ستاد کرونا آغاز کرد که این بازگشایی خیلی دوام نداشت و دوباره با محدودیت‌های سراسری اواخر مردادماه تعطیل و پس از گذشت آن و بازگشایی دوباره با مصوبه ستاد کرونا در روز هشتم شهریور تعطیل شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول