اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

احیای ۵۳ مدرسه شنای اصفهان در سال۱۴۰۰

رئیس هیات شنای استان اصفهان گفت: ۵۳ مدرسه شنا در اصفهان احیا شدT این آمار خیلی خوبی است، همچنین ۷۸۵ نفر در المپیاد استعدادیابی شنا شرکت کردند.

احیای ۵۳ مدرسه شنای اصفهان در سال۱۴۰۰

پیمان گرامی، رئیس هیات شنای استان اصفهان در‌گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اصفهان، در خصوص عملکرد هیأت در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: اواخر خردادماه شناگران توانستند حد نصاب ورودی B المپیک را بعد از چهارده سال بگیرند، این اتفاق برای دومین بار در تاریخ شنای ایران رخ داد، این شناگران از باشگاه اریس در بلغارستان حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به این که در لیگ برتر آقایان تیم شنای اصفهان نایب‌قهرمان شد، بیان داشت: در لیگ برتر واترپلو، بانوان به مقام نایب‌قهرمانی رسیدند، همچنین در مسابقات واترپلوی زیر ۱۷ سال پسران، برای اولین‌بار اصفهان جز چهار تیم برتر کشور قرار گرفت.

گرامی ادامه داد: المپیاد استعدادهای برتر سراسر استان اصفهان را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کردیم که در شرایط سخت کرونا و تعطیلی‌ها توانستیم تمام مراحل را برگزار کنیم.

رئیس هیات شنای استان اصفهان با بیان این که لیگ شنای بزرگسالان استان، بانوان و آقایان را در سه مرحله برگزار کردیم، تصریح کرد: همچنین توانستیم مسابقات کشوری جام بسیج را در پایگاه ملی مبارکه میزبان باشیم که در تقویم فدراسیون شنا وارد شد.

وی با اشاره به یکی از بزرگترین کارهای سال ۱۴۰۰ خاطر نشان کرد: پایگاه ملی استینر توسط بخش خصوصی در هفته بسیج در اختیار هیأت شنای استان و فدراسیون قرار گرفت، این تنها پایگاه مسافت کوتاه کشور است، حداقل سال‌های آینده مشکل برگزاری مسابقات مسافت کوتاه نداریم.

گرامی در خصوص اجرایی شدن تقویم هیات با وجود شرایط کرونا گفت: آن چیزی که می‌خواستیم، حتی بیشتر هم اجرایی شد، تصور می‌کردیم ۱۵ مرحله المپیاد را بتوانیم برگزار کنیم، حتی تا ۵۰ درصد هم راضی بودیم، ولی ۴۳ مرحله به طور کامل اجرا شد.

رئیس هیات شنای استان اصفهان با بیان این که ۵۳ مدرسه شنا در اصفهان احیا شد، اظهار کرد: این آمار خیلی خوبی است، همچنین ۷۸۵ نفر در المپیاد استعدادیابی شرکت کردند، قبل از کرونا ۷هزار و پانصد مستعد شناسایی شده بود که بعد از آن همه سمت سایر رشته‌ها رفتند، توانستیم ۷۸۵ نفر را در المپیاد برگردانیم، سعی داریم اگر این وضعیت تداوم داشته باشد بتوانیم همه را برگردانیم‌.

وی در خصوص وضعیت مالی هیأت در سال گذشته بیان کرد: از لحاظ مالی شرایط خوب نیست، بخش اعظم درآمد هیأت‌ها کمکی است که اداره کل یا وزارت ورزش می‌کند که متاسفانه چون امسال اماکن هیچ اجاره‌ای به اداره کل پرداخت نکرده، عملا ورودی ما صفر بود، توانستیم با برون‌سپاری و استفاده از اسپانسر و باشگاه‌ها کل طرح‌هایمان را پیش ببریم.

گرامی با بیان این که فرمانداری اصفهان در بخش اخذ مجوز کار بی‌نظیری کرد، افزود: در دوران کرونا مجوزها استانی شد، ستاد کرونا این اختیار را به استان‌ها داده بود، اکثر استان‌ها مجوز ندارند، فرماندار اصفهان و معاون سیاسی امنیتی به ما اعتماد کردند و این مصوب را گرفتند که استخرها بتوانند با ۴۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند؛ اگر این کار انجام نمی‌شد، عملا هیچ کدام از برنامه‌ها اجرا نمی‌شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول