اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حل مشکل و پیشگیری از تعطیلی ۷۰ واحد تولیدی در خراسان‌شمالی

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از رفع مشکل ۳۳ واحد تولیدی، احیاء و جلوگیری از تعطیلی ۳۷ واحد تولیدی و بازگشت به کار ۱۵۳ کارگر در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

حل مشکل و پیشگیری از تعطیلی ۷۰ واحد تولیدی در خراسان‌شمالی

حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: در نتیجه اقدامات انجام شده توسط ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان ضمن رفع مشکلات ۳۳ واحد تولیدی، ۹ واحد تولیدی احیاء شدند و از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی در معرض تعطیلی نیز جلوگیری به عمل آمد.

وی همچنین  به انجام قریب به یک هزار فقره مکاتبه در طول این مدت با دستگاه های اجرایی به منظور رفع موانع تولید و تسهیل زمینه های سرمایه گذاری در استان اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته در مجموع ۴۸ جلسه ذیل این ستاد تشکیل و به ۱۰۳ فقره پرونده که در قالب تقاضای  سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مطرح شده بود رسیدگی شد که در ادامه با حمایت مؤثر از  ۷۰ واحد تولیدی مشکلات طرح شده به نحو مقتضی مرتفع و این پرونده‌ها نیز تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در خصوص ماهیت و ابعاد مشکلات مبتلابه عمده واحدهای تولیدی استان گفت: بررسی ها نشان می دهد اغلب واحدهای تولیدی با مشکلات مشابه ای در حوزه نقدینگی و صدور مجوزهای کسب و کار  مواجه هستند که باید با اتخاذ تدابیر لازم توسط دستگاه های ذی ربط و نیز همکاری مورد انتظار و بیش از پیش از سوی بانک ها این مشکلات در اسرع وقت مرتفع شد.

رئیس ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان اظهار کرد: در نتیجه تلاش های دستگاه قضایی در طول سال ۱۴۰۰  از ۴۷ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در تمامی سطوح مدیریتی چه از سوی حوزه ریاست،دبیر ستاد در استان و دیگر مدیران قضایی در شهرستان ها  بازدید به عمل آمد و به مشکلات مطروحه از سوی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بطور میدانی و حسب مورد  طی جلسات اختصاصی و ویژه رسیدگی شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول