اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

با هرگونه قصور در خصوص گلستان شهر بجنورد برخورد خواهیم کرد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: برخی دستگاه‌ها علی‌رغم انقضاء مهلت ها و مواعد پیش بینی شده برای انجام و پایان کار، همچنان به تعهدات و وظایف خود عمل نکرده اند، لاجرم وفق مقررات با هرگونه قصور و سهل‌انگاری برخورد خواهیم کرد.

با هرگونه قصور در خصوص گلستان شهر بجنورد برخورد خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، ضمن هشدار به مسئولین اجرایی ذی ربط در خصوص مشکلات گلستان شهر، اظهار کرد: تاکنون نقش دادگستری حمایتی بوده و فراتر از وظیفه کمک کرده است تا کار بر زمین مانده، بیش از این معطل و معوق نماند.

وی گفت: دادگستری در این مسیر تلاش کرده است در کنار دستگاه های اجرایی باشد و مسائل و مشکلات مبتلابه آنان را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: برخی دستگاه‌ها علی‌رغم انقضاء مهلت ها و مواعد پیش بینی شده برای انجام و پایان کار، همچنان به تعهدات و وظایف خود عمل نکرده اند، لاجرم وفق مقررات با هرگونه قصور و سهل‌انگاری برخورد خواهیم کرد.

وی به مسأله حوادث چهارشنبه سوری پایان سال نیز اشاره و با تأکید بر نقش محوری رسانه ها و نیز متولیان فرهنگی و اجتماعی و دست اندرکاران فضای مجازی، بیان کرد: باید تلاش شود با استفاده از ظرفیت رسانه ها، سطح آگاهی های عمومی نسبت به نوع نگاه رایج به این قسم مناسبت ها تغییر یافته و به علاوه میزان شناخت افراد و جامعه در خصوص مخاطرات و تهدیدات ناشی از آن نیز ارتقاء یابد.

براتی زاده در پایان گفت: در کنار ارتقاء سطح آگاهی های اجتماعی، نظارت دقیق و مستمر بر اماکن خریدوفروش و توزیع مواد محترقه را گام بسیار مهم و مؤثر در پیشگیری از بروز و تکرار حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری پایان سال دانست و برضرورت تقویت سطوح ساز و کارهای نظارتی و مراقبتی در این خصوص تأکید کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول