اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برقراری ۶۰ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه اصفهان در ایام نوروز

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به برقراری ۶۰ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز گفت: از این تعداد ۳۶ پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیرهای خارجی و ۲۴ پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیرهای داخلی است.

برقراری ۶۰ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه اصفهان در ایام نوروز

حسن امجدی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برقراری ۶۰ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز اظهار داشت: از این تعداد ۳۶ پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیرهای خارجی و ۲۴ پرواز ورودی و خروجی متعلق به مسیرهای داخلی است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، تعداد ۸۶ پرواز رفت و برگشت در مسیرهای خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می‌شود که از این تعداد ۳۶ پرواز به صورت فوق‌العاده و مابقی به صورت برنامه‌ای انجام خواهد شد.

امجدی بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی ترکیش، قطر ایرویز، العراقیه، معراج، آسمان، کاسپین، وارش، فلای دبی و پگاسوس اقدام به برقراری پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای استانبول، دوحه، بغداد، نجف، دبی و آدانا کردند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان ادامه داد: در طول مدت یاد شده در فرودگاه اصفهان تعداد ۴۲۱ پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای داخلی در قالب ۳۹۷ پرواز برنامه‌ای و ۲۴ پرواز فوق‌العاده در این فرودگاه نشست و برخاست خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروازهای نوروزی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با واحد اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره ۱۹۹ تماس و یا به وب سایت فرودگاه به آدرس www.isfahan.airport.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول