اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اسکان مسافرین نوروزی اصفهان در بیش از 4 هزار کلاس درس

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تخصیص بیش از 4 هزار کلاس درس برای اسکان مسافرین نوروزی خبر داد و گفت : درصدد تخصیص فضای بیشتری برای این امر در استان هستیم.

اسکان مسافرین نوروزی اصفهان در بیش از 4 هزار کلاس درس

محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان  با بیان این‌که دو سال به علت شیوع بیماری کرونا سفرها با محدودیت مواجه بود اظهار داشت: امسال اسکان مسافرین نوروزی  را داریم و تلاش‌مان بر این است که  استان اصفهان و شهر اصفهان که یکی از مقاصد مهم سفر مسافرین نوروزی است  بتواند میزبانی مطلوبی را از  مسافرین عام و همچنین فرهنگیان انجام دهد.

وی با اشاره به تعداد کلاس‌های درس اختصاص داده شده برای اسکان نوروزی در استان اصفهان، گفت :  ۲ هزار و ۲۰۰ کلاس در شهر اصفهان و  ۴ هزار و ۵۰۰ کلاس  مجموعا در سطح استان برای این امر اختصاص داده شد که با توجه به استقبال بسیار خوب این تعداد در شهر اصفهان به ۳ هزار و ۲۰۰ کلاس رسید و در صدد تخصیص کلاس‌های بیشتری هستیم تا به مشکلی برای استقبال از مسافرین بر نخوریم.

ابراهیمی ادامه داد: استان اصفهان امسال ۴۱ مرکز اسکان فرهنگیان دارد  که ۶ مورد آن در شهر اصفهان واقع شده است و آماده پذیرش همکاران فرهنگی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد:  تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که  همکاران محترم در این ایام نشاط و شادابی را  داشته باشند و  انشالله از ۱۴ فروردین بازگشایی  ۱۰۰ درصدی مدارس و حضوری شدن فرایند تعلیم و تربیت را شاهد باشیم تا دانش آموزان  دچار مشکل تحصیلی نشوند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول