اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جذب ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس‌جمهور به گلستان/ توجه ویژه دولت به جبران عقب‌ماندگی زیرساختی گلستان

استاندار گلستان گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به گلستان ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که تاکنون ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن جذب شد.

جذب ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس‌جمهور به گلستان/  توجه ویژه دولت به جبران عقب‌ماندگی زیرساختی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه امروز در دیدار نوروزی با ائمه جمعه و مسوولان گنبدکاووس اظهار کرد: این استان عقب‌ماندگی‌های زیرساختی زیادی دارد که در گذشته‌ کمتر به آن توجه شده و دولت به دنبال جبران این عقب‌ماندگی‌ها در حوزه‌های مختلف است‌.

وی تصریح کرد: هم اکنون‌ درآمد سرانه مردم گلستان نصف میانگین درآمد سرانه کشور است و مردم این استان جزو پنج دهک پایین جامعه هستند.

استاندار گلستان گفت: برای بهبود این شاخص‌ها باید درآمد سرانه فعلی گلستان که هم اکنون ۵۶۰ میلیارد ریال است حداقل دو برابر شود و به همین میزان نیز سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی جذب شود.

زنگانه خاطرنشان کرد: برای بهبود شاخص‌های معیشتی و جبران عقب‌ماندگی‌های زیرساختی استان باید کار و تلاش مضاعف شود.

وی ادامه داد: در جریان سفر رئیس جمهور به گلستان ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که تاکنون ۱۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن جذب شد.

استاندار گلستان گفت: از مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده سفر ۱۲۰ هزار میلیارد ریال صرف جبران زیرساخت‌ها در حوزه آب، برق و راه‌ها و ۱۳۰ میلیارد ریال که تسهیلات بانکی است برای ظرفیت‌سازی بخش تولید و سرمایه‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول