اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

طرح بشردوستانه نوروزی/ ارائه ۳۳ هزار خدمت به مسافرین نوروزی در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از ارائه بیش از ۳۳ هزار خدمت در طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی هلال احمر در استان خبر داد.

طرح بشردوستانه نوروزی/ ارائه ۳۳ هزار خدمت به مسافرین نوروزی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی امروز در حاشیه بازدید از پست خدمات بشردوستانه نوروزی شهرستان طبس با اشاره به اجرای ۲۰ روزه این طرح نوروزی در استان اظهارداشت: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون توسط اعضای جوانان هلال احمرخراسان‌جنوبی ۳۳ هزار و ۴۸۱ خدمت به مسافرین نوروزی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ابتدای طرح خدمت بشردوستانه در استان همچنین ۱۵ اکیپ سحاب سواره (دوچرخه) فعال بوده‌اند.

رضایی یادآور شد:در این مدت با مشارکت و تلاش ۲۰۰ نفرروز جوان هلال‌احمری، ۱۴ هزار و ۸۲۹ مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد:از ابتدای اجرای طرح یک‌هزار و ۸۴۲ مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی افزود: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۲ هزار و ۱۷۰ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره‌مند و ۱۲۲ نفر نیز به خیمه‌های نماز مراجعه داشته‌اند.

وی گفت: در این مدت، جوانان در قالب تیم‌های سحاب، ۱۱۴ مورد آموزش مهارت‌ و خدمات امداد و کمک‌های اولیه ارائه و ۷ هزار و ۴۷۰ مسافر نوروزی را به نقاط ایمن (اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی، ساحلی و عمومی) راهنمایی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اذعان داشت: یک‌هزار و ۷۹۹ نفر در پویش بهرفت این نهاد مشارکت و از طرح حمایت کرده‌اند.

رضایی افزود: ۲ هزار و ۲۴۳ مسافر نیز در حوزه های مهارت های ترافیکی آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ۲ هزار و ۶۸۸ مورد اقلام فرهنگی از سوی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی بین مسافران توزیع و سنجش فشار خون به ۱۱۳ نفر آموزش داده شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول