اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای طرح خدمات ملی نوروزی هلا‌ل‌احمر/فعالیت 41 پایگاه و اکیپ خدمت‌رسانی هلال‌احمر در استان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به ۴۱ پایگاه و اکیپ خدمت‌رسانی هلال‌احمر در تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: ۲۵ پایگاه ثابت، چهار پایگاه سیار و ۱۱ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در این ایام فعال هستند.

اجرای طرح خدمات ملی نوروزی هلا‌ل‌احمر/فعالیت 41 پایگاه و اکیپ خدمت‌رسانی هلال‌احمر در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری طرح خدمات ملی نوروزی اظهارداشت: این طرح از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱  همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح خدمات ملی نوروزی هلال‌احمر در حوزه‌های امداد و نجات نوروزی، پویش هلال رحمت و خدمات بشردوستانه ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تصریح کرد: طی دو سال گذشته شیوع ویروس منحوس کرونا سفرهای نوروزی را تحت‌الشعاع قرار داد که امسال با تزریق واکسن عمومی و فروکش کردن این بیماری و برداشتن محدودیت‌ شاهد مسافرت‌های خانوادگی خواهیم بود.

رضایی یادآور شد: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خدماتی از قبیل پویش ملی بهرفت، عکس و فیلم کوتاه بشردوستی، فضای دوستدار کودک، خدمات آموزشی و مهارتی، مسابقه فرهنگی، خدمات زیست‌محیطی، خدمات فرهنگی، ویژه برنامه‌های مناسبتی و نیز خدمات اکیپ‌های سحاب به مسافران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ۴۱ پایگاه و اکیپ خدمت‌رسانی هلال‌احمر در تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد:  ۲۵ پایگاه ثابت، چهار پایگاه سیار  و ۱۱ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در این ایام فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: پایگاه‌های سفیران ایمنی و نشاط اجتماعی نیز در ایام نوروز راه‌اندازی که خدمات بشردوستانه برای پیشگیری از خطر تصادف را ارائه می‌دهند.

رضایی گفت: فضای دوستدار کودک در مبادی ورودی خراسان‌جنوبی و شهرستان‌های استان فعال بوده که ضمن سرگرمی برای کودکان زمینه استراحت رانندگان برای مدت کوتاه را فراهم می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع محیط‌زیست در طرح نوروزی هلال‌احمر عنوان کرد: در مکان‌های صعب‌العبور و جاده‌های کم تردد اکیپ سحاب با دوچرخه برای آگاه‌سازی و خدمات امدادی و ایمنی در این ایام فعالیت خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: اکیپ‌های سحاب در راستای ارتقای سلامت، همدلی و تأمین نشاط اجتماعی است.

رضایی یادآور شد: در راستای خدمات بشردوستانه به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرح پویش هلال‌احمر راه‌اندازی شده که در این طرح هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند و بیماران خاص و صعب‌العلاج توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با کمک‌های نقدی خود از طریق #۳*۱۱۲* ، #۱۱۲*۷۸۰* و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ در اجرا و تداوم این طرح نقش داشته باشند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول