اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برنامه‌های نوروزی با شعار «قرن امید» برنامه ریزی شده است

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به ابلاغ شورای فرهنگ عمومی کشور که برنامه‌های امسال با شعار قرن جدید، قرن امید، برنامه‌ریزی شده است، گفت: اجرای موسیقی مقامی، بازی های محلی، تئاترهای خیابانی و شب‌های شعر طنز توسط هنرمندان و اکران فیلم‌های نوروزی از اهم برنامه‌های این ایام خواهدبود.

برنامه‌های نوروزی با شعار «قرن امید» برنامه ریزی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، ظهر امروز در گفت‌وگو با رسانه ها ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت به برنامه های این اداره در ایام نوروز اشاره و اظهارکرد: با توجه به تشکیل ستاد برنامه‌های نوروزی وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی برنامه‌های فرهنگی‌وهنری متنوعی در نوروز امسال برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: اجرای برنامه‌های شادی‌آفرین توسط هنرمندان برجسته استان در نوروزگاه‌ها از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به ابلاغ شورای فرهنگ عمومی کشور که برنامه‌های امسال با شعار قرن جدید، قرن امید، برنامه‌ریزی شده است، افزود: اجرای موسیقی مقامی، بازی های محلی، تئاترهای خیابانی و شب‌های شعر طنز توسط هنرمندان و اکران فیلم‌های نوروزی از اهم برنامه‌های این ایام خواهدبود.

صادقی بیان داشت: تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با محوریت شعار قرن جدید قرن امید، همکاری با ستاد تسهیلات سفر شهرستان و گروه‌های جهادی در خصوص برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و اهدا کتاب جهت توزیع در نوروزگاه‌ها و مناطق محروم، اهدا کتاب به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان به منظور توزیع در بین مسافران نوروزی از جمله اقدامات انجام گرفته در این ایام می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در ادامه گفت: صدور مجوز چند اجرای موسیقی مقامی و هنرنمایی هنرمندان بنام استان در ایام نوروز به منظور ایجاد شور و نشاط در بین مردم و مسافران، برگزاری نمایشگاه‌های هنری در مجتمع‌ها و مراکز هنری، برگزاری پویش‌های فرهنگی و ادبی در فضای مجازی و پویش شعرخوانی در بین کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در فضای مجازی از دیگر برنامه های این اداره می باشد.

وی در پایان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی براساس رنگ‌بندی شهرها و الزام به اقتضائات و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول