اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر کوتاه «امید» خراسان شمالی با آراء هیئت داوران جشنواره معرفی شدند.

ششمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، هیئت داوران ششمین جشنواره تئاتر کوتاه «امید» خراسان شمالی متشکل از سعید آقایی، غلامرضا یوسفی و سید مهدی کشمیری آراء خود را به شرح زیر در بخش های مختلف اعلام کردند.

در حوزه هنری خراسان شمالی با توجه به پرداختن به جایگاه رفیع خانواده و نیز آسیب های اجتماعی از نمایش های خسوف کارگردانی محمدرضا ابراهیمی ایور از گرمه و رنجش به کارگردانی هادی اسدی از بجنورد تقدیر بعمل آورد. 

در بخش نمایش‌های خیابانی نمایش تولدی دیگر به کارگردانی مهدی فخرانی از جاجرم به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.  

در بخش نمایش های صحنه ای طراحی پوستر و بروشور، از زهرا بابائی برای نمایش آینه های آلوده از گرمه تقدیر شد و توسط هیئت داوران در این بخش برگزیده ای انتخاب نشد.

در بخش گریم، از سحر کوهستانی برای نمایش هرم و شروع پایان است از شهرستان بجنورد تقدیر شد

در حوزه موسیقی از احمد احمدی برای نمایش های مسلخ و رنجش از بجنورد تقدیر شد و محسن اربابی برای نمایش آینه های آلوده از گرمه بعنوان برگزیده انتخاب شد.

در حوزه طراحی لباس از مهشید طاهری‌فر برای نمایش آینه های آلوده از گرمه تقدیر شد و هیئت داوران در این بخش بعنوان برگزیده انتخابی نداشت.

در حوزه طراحی حرکت از آرین حقانی معین برای نمایش شروع پایان است از اسفراین تقدیر شد.

در بخش طراحی صحنه از محمد منصوری برای نمایش آینه های آلوده از گرمه تقدیر و علی سعادتی برای نمایش مسلخ از بجنورد بعنوان برگزیده انتخاب شد.

و از بازیگران خردسال جشنواره شقایق قضایی برای نمایش مسلخ و عرشیا تقی پور برای نمایش رنجش از بجنورد و بازیگری زن مرضیه نوروزی ام برای نمایش دعوت از اسفراین تقدیر شد.

هیئت داوران با توجه به اجرای هماهنگ و یک دست گروه بازیگران نمایش آینه های آلوده از مبینا بداغی، نادیا محمدی و الناز میرزاپور تقدیر بعمل آورد و فاطمه جوان برای نمایش لبخند بزن تا تمام شود از بجنورد بعنوان برگزیده انتخاب کرد.

در بخش بازیگری مرد از آقایان امیر سهامی برای نمایش لبخند بزن تا تمام شود از بجنورد محمد علی ادهمی برای نمایش عروسک جنگی از گرمه مسعود کریمی فضلی برای نمایش قلاده ای برای سگ مرده تقدیر شد و امیر رضا فدایی برای نمایش مسلخ از بجنورد بعنوان برگزیده انتخاب شد.

در بخش نویسندگی نیز از مهدی میراخورلو برای نمایش رنجش از بجنورد تقدیر شد و رضا رضائی برای نمایش پتوس از جاجرم بعنوان برگزیده انتخاب شد.

در بخش کارگردانی از صادق بابایی برای نمایش آینه های آلوده از گرمه تقدیر شد و علی سعادتی برای نمایش مسلخ از بجنورد بعنوان برگزیده انتخاب شد.

 همچنین هیئت داوران نمایش مسلخ به نویسندگی و کارگردانی علی سعادتی از بجنورد به صورت مستقیم و نمایش آینه های آلوده به کارگردانی صادق بابایی از گرمه به صورت مشروط به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران بعنوان اثر برگزیده معرفی کرد. 

گفتنی است؛ آیین پایانی ششمین جشنواره تئاتر کوتاه «امید» خراسان شمالی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، فرماندار گرمه و جمعی از هنرمندان استان صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان گرمه برگزار شد و برگزیدگان بخش های مختلف اعلام و از آن های تقدیر بعمل آمد.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول