اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پلمب واحد صنفی متخلف در ابهر

سرپرست فرمانداری ابهر از پلمپ واحد صنفی متخلف در ابهر خبرداد و گفت: به منظور بازدید از نحوه توزیع و عرضه کالاهای اساسی در شب عید، فرماندار ابهر با هماهنگی تعزیرات حکومتی در همان محل دستور پلمب واحد صنفی متخلف را صادر کرد.

پلمب واحد صنفی متخلف در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ذوالقدر، سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی، با اشاره به پلمب واحد صنفی متخلف در شهر ابهر تصریح کرد: در جریان بازدید سرزده تیم بازرسی اصناف و فرمانداری از واحد های صنفی و توزیع و فروش کالاهای ضروری شب عید با دستور فرماندار و حکم قضایی در همان محل واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر در ادامه اضافه کرد: در همین راستا از واحدهای صنفی بازدید شد که در جریان این طرح واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای چند واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب صادر شد. 
وی خاطر نشان کرد: در راستای عدالت محوری و نظارت هر چه بیشتر بر کالاهای اساسی بازرسان به صورت نوبتی و فصلی متشکل از اصناف، فرمانداری و اداره صمت، اماکن انجام خواهد شد تا مردم با خیال راحت به تهیه ملزومات خود بپردازند. 
ذوالقدر تاکید کرد: بازرسی و نظارت از سطح بازار شهرستان به صورت مستمر و روزانه تداوم خواهد داشت و با واحدهای صنفی غیرمجاز به شدت برخورد می شود.

انتهای پیام/73022

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول