اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جهاد تبیین را نمایشی نکنیم/ اعزام 5 هزار نفر از استان قزوین به راهیان نور

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان گفت: ما همه باید در اردوگاه انقلاب جمع شویم و قرارگاه جهاد تبیین را بسازیم از این رو باید مد نظر قرار داد که جهاد تبیین را بنری و نمایشی نکنیم.

جهاد تبیین را نمایشی نکنیم/ اعزام 5 هزار نفر از استان قزوین به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،  سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: شما اهالی رسانه زبان صادق جامعه هستید، صحبت های مردم را بشنوید و در همین راستا شما پل ارتباطی بین مردم و مسولان برای حل مشکلات هستید.

سردار رفیعی آتانی خاطر نشان کرد : رسانه ها با همه سلایق مختلف زیر چتر انقلاب هستند و تکثر آرا می‌تواند از زوایای مختلف به مدیریت در استان و کشور کمک کند.
برگزاری  راهیان نور با رعایت پروتکل های بهداشتی 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان در بخش دیگری از سخنان خود یاد آور شد: در دو سال گذشته راهیان نور به صورت مجازی برگزار ولی امسال با تمام پروتکل ها بهداشتی به صورت حقیقی برگزار خواهد شد. 
وی اضافه کرد : ضرورت راهیان نور به همان اندازه ای است که حضرت زینب (س) از کربلا، کربلا ساخت و نگذاشت در همان عاشورا تمام شود.
رفیعی آتانی عنوان کرد : ما باید علاقمندان به فرهنگ دفاع مقدس را اغنا کنیم و  هدف و فلسفه دفاع مقدس به مردم گفته شود تا بتوانیم در این مسیر بمانیم و از نگاه سطحی و عاطفی بپرهیزیم. 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان ادامه داد : اصل راهیان نور به وجود آوردن احساس و نگاه عاطفه نیست بلکه به دنبال آن هستیم تا  روایت دست اول را از دفاع مقدس به راهیان نور منتقل کنیم. 
وی اضافه کرد : ما به دنبال انصار دفاع مقدس هستیم و با اتکا به خداوند متعال کارهای ناشدنی را شدنی می کنیم از این رو پیوند ناگسستنی دفاع مقدس با مکتب عاشورا وجود دارد. 
5 هزار نفر به راهیان نور اعزام می شوند 
رفیعی آتانی مطرح کرد: خوشبختانه از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری راهیان نور استفاده کردیم و  همه دستگاه های اجرایی، امام جمعه قزوین و استاندار به صورت جهادی  پای کار آمدند.
وی یاد آور شد : اعزام به راهیان نور به دو صورت خودروهای شخصی و کاروانی انجام می شود که برای خودروهای شخصی هزینه استقرار و پذیرایی به صورت رایگان و برای زائرین کاروانی تنها 20 درصد از زائرین گرفته می شود. 
فرمانده سپاه صاحب الامر استان با بیان اینکه مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال 5 هزار نفر با رعایت تمامی پروتکل ها به راهیان نور مشرف خواهند شد افزود: اعزام زائرین از 27 اسفند ماه 1400  تا 12 فروردین 1401 خواهد بود. 
رفیعی آتانی با بیان اینکه ما با تمسک به شهدا انقلاب را صادر کردیم عنوان کرد : در آرامش باید مشکل مردم حل شود بنابراین باید دشمن را دشمن بدانید و منتقدان خود را برادران خود بدانید.
وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی گفت: زمانی کنار هم باشیم اعتماد به نفس و امید افزایی برخواهد گشت و امروز در تبدیل تهدید ها به فرصت ها دست پر آمده ایم و در حوزه علمی و دفاعی قدرتمند هستیم.
فرمانده سپاه صاحب الامر استان با اشاره به جنگ اکراین و روسیه  یاد آور شد: ما از جنگ و درگیری خوشحال نیستیم اما برخود میبالیم که برعکس اوکراین به خود و دست آورد های خود اعتقاد و ایمان قلبی داریم.

هر پست  جمهوری اسلامی را فرماندهی سپاه می دانم 

وی افزود: من هر پست در جمهوری اسلامی ایران را همانند فرماندهی سپاه می دانم و در هر مسئولیتی که باشم از تمام ظرفیت خود استفاده می کنم. 

وی ادامه داد: ما همه باید  در اردوگاه انقلاب جمع شویم و قرارگاه جهاد تبیین را  بسازیم و گرفتار همایش و برنامه ها نشویم.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه دایره مخاطبان را بزرگ کنید و خود را زیر چتر انقلاب و حمایت از مردم قرار دهید عنوان کرد: باید همه حرف های مردم را بشنویم و جهاد تبیین را مردمی کنیم و خط کشی ایجاد نکنیم باید جغرافیای حوصله و صبر خود را گسترش دهیم و در جهاد تبیین تلاش کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول