اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رزمایش «مستضعفین، وارثین زمینند» در قزوین برگزار شد/ توزیع ۲۱۲ دستگاه یخچال بین نیازمندان

سردار رفیعی آتانی گفت: امروز سپاه قزوین با استفاده از توان و ظرفیت داخلی، آمادگی ساخت هزار واحد را در استان دارد.

رزمایش «مستضعفین، وارثین زمینند» در قزوین برگزار شد/  توزیع ۲۱۲ دستگاه یخچال بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رزمایش «مستضعفین، وارثین زمینند» پیش از ظهر امروز با حضور مسوولان استانی در محل سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین و مسوولان استان در راستای حضور خیر خواهانه بیان کرد: خوشحالیم که سپاه مورد اعتماد مردم و مسوولان استان است. امروز همکاری خوبی بین سپاه و دستگاه های استان برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد. 

 وی افزود: سپاه استان در کشور میزبان این اقدام برجسته شد و قزوین با وجود جمعیت کم نسبت به برخی استان های کشور توانست در این امر در صدر باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز عدد اعتماد مومنین به سپاه و بسیج از ۳۶۹ میلیارد تومان به ۳۷۰ میلیارد تومان رسید و مردم و خیرین با آورده سپاه در خدمت رسانی به جامعه هدف با اجرای رزمایش کمک مومنانه بسیار خوش درخشیدند.

 رفیعی آتانی اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه در راستای دست گیری از قشر محروم و آسیب دیده و به فرمان مقام معظم رهبری برگزار شد و امروز ما به رهبر انقلاب باید این اعتماد را بدهیم که در تمام حوزه ها روی ما حساب باز کند و ا که با کمک همگانی می توان خدمات گسترده تری به جامعه هدف ارائه داد.

وی تصریح کرد: امروز سپاه قزوین با استفاده از توان و ظرفیت داخلی، آمادگی ساخت هزار واحد را در استان دارد. ما برای خدمت در وسط میدان ایستاده ایم تا بتوانیم باری از دوش مردم ولی نعمت خود برداریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: با همین لوازمی که توسط خیرین تهیه می شود زندگی بسیاری از مردم آغاز می شود و فرصت زندگی برای بسیاری، از همین حداقل ها آغاز می شود. 

توزیع ۲۱۲ یخچال بین نیازمندان استان قزوین

سرهنگ فیضی مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین در این مراسم با اشاره به تفاهمنامه بین بسیج ادارات استان قزوین و کمیته امداد بیان کرد: طی همین تفاهم نامه امروز رزمایش «مستضعفین وارثین زمینند» با هدف کمک به خانواده محرومین و تهیه و اهدا یخچال برای آنها برگزار شد.

وی اظهار کرد:در رزمایش امروز ۲۱۲ یخچال با ارزش ۱۰ میلیارد ریال که ۵۰ درصد آن آورده سپاه و ۵۰ درصد نیز آورده کمیته امداد است در بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

سپاه پشتیبان مردم است

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در این مراسم گفت: سپاه و کمیته امداد هر دو نهاد انقلابی و نشات گرفته از تفکر امام راحل هستند که حضرت امام(ره) بر مبنای تفکر دینی و قرآنی و جاری کردن احکام قرآن دستور ایجاد این دو نهاد انقلابی را صادر کردند. 

وی در ادامه افزود:کمیته امداد و سپاه پاسداران در اجرای امر خیر اقدامات بسیار زیادی انجام داده اند و سپاه پاسداران در عرصه ها مختلف خدمت رسانی ثابت کرده که پشتیبان مردم است.

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار کرد: رزمایش در راستای طرح شهید رجایی صورت گرفت که نشان از دغدغه مندی سپاه در راستای خدمات رسانی به قشر محروم دارد همچنان که در محرومترین مناطق می توان اثری از خدمت رسانی سپاه را مشاهده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول