اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تبریک رئیس جمهور روسیه به همتای قرقیزی

رئیس جمهور روسیه به مناسبت سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین قرقیزستان و فدراسیون روسیه به همتای قرقیزی خود پیام تبریک ارسال کرد.

تبریک رئیس جمهور روسیه به همتای قرقیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین قرقیزستان و فدراسیون روسیه پیام تبریکی به «سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان ارسال کرد.

پوتین در این پیام چنین آورده است: در طول زمان گذشته، روابط روسیه و قرقیزستان به سطح مشارکت و اتحاد استراتژیک رسیده است. گفت و گوی سیاسی معنادار و همکاری ثمربخش در زمینه‌های مختلف در حال توسعه است. مسکو و بیشکک به طور موثر در چارچوب همکاری جامعه اقتصادی اوراسیا، سازمان پیمان امنیت جمعی، کشورهای مشترک المنافع، سازمان همکاری شانگهای و دیگر ساختارهای چندجانبه تعامل دارند.

در این پیام همچنین آمده است: من مطمئن هستم که با تلاش مشترک، توسعه بیشتر طیف وسیعی از روابط دوجانبه را - به نفع ملت‌های دوستمان، به نفع تقویت ثبات و امنیت منطقه تضمین خواهیم کرد.

در پایان پیام پوتین برای همتای قرقیزی خود آرزوی سلامتی و موفقیت و برای همه مردم قرقیزستان صلح و رفاه آرزو کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول