اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های ورزشی در بیرجند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در راستای توسعه عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی دو پروژه ورزشی در روستاهای شهرستان بیرجند کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های ورزشی در بیرجند

حسن عزیزی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: در راستای توسعه عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی دو پروژه ورزشی در روستاهای شهرستان بیرجند کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

 وی افزود: مجموعه ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روستای مزداب شهرستان بیرجند شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال و خانه ورزشی با مشارکت اهالی و خیرین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع و همچنین خانه ورزش روستا با اعتباری بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون تومان تقدیم جوانان و ورزشکاران این دیار شد.

عزیزی یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و خجسته میلاد حضرت ولی عصر(عج) کلنگ‌ احداث سالن ورزشی چند منظوره روستای میریک شهرستان بیرجند بر زمین خورد.

وی یادآور شد: این پروژه ورزشی در زیربنای ۹۰۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیارد تومان و با مشارکت ۳۵ درصدی خیرین و اهالی روستای میریک ساخته می‌شود.

 انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول