اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توانمندسازی و ارتقای مباحث مرتبط با جوانان مدنظر مسؤولان قرار گیرد/ اجرای 150 عنوان برنامه در هفته جوان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به عضویت 26 دستگاه در ستاد امور جوانان گفت: توانمندسازی و ارتقای مباحث مرتبط با جوانان باید مدنظر مسؤولان قرار گیرد و جوابگوی نیازمندی‌های این قشر از جامعه باشند.

توانمندسازی و ارتقای مباحث مرتبط با جوانان مدنظر مسؤولان قرار گیرد/ اجرای 150 عنوان برنامه در هفته جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از  بیرجند‌، حسن عزیزی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در نشست خبری گرامیداشت هفته جوان اظهارداشت: حوزه جوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های هر جامعه‌ای بوده و در گام دوم انفلاب به عنوان محور تمدن‌سازی ایران اسلامی بر عهده جوانان گذاشته شده است.

وی با تأکید بر تقویت جایگاه جوانان به عنوان یک اولویت در جامعه افزود: موضوع اشتغال، ازدواج، هویت و سلامت از مهم‌ترین نیازهای جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۲۶ دستگاه دولتی عضو ستاد امور جوانان هستند، تصریح کرد: توانمندسازی و ارتقای مباحث مرتبط با جوانان باید مدنظر مسؤولان قرار گیرد و جوابگوی نیازمندی‌های این قشر از جامعه باشند.

 عزیزی از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته جوان توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: تعداد ۱۰۰ برنامه دیگر نیز توسط دیگر سازمان‌‌‌های متولی امور جوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۱۳ عنوان برنامه سازمان‌های مردم نهاد خراسان‌جنوبی در هفته جوان خاطرنشان کرد: جشنواره‌های فرهنگی جوان ایرانی، برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی، پویش نقش من در گام دوم و نشست‌های بصیرتی در این جمله است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: آیین تجلیل جوانان قهرمان، برگزاری کارگاه‌های دوره ازدواج، اعطای تسهیلات اشتغالزایی، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جوانان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته است.

عزیزی افزود: تمام اماکن ورزشی خراسان‌جنوبی در هفته جوان به صورت رایگان در اختیار جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال قرار می‌گیرد و همچنین تمام مراکز مشاوره به صورت رایگان به جوانان ارائه خدمات خواهند کرد.

وی با گلایه‌مندی از ساختار ناقص و منابع نامناسب ویژه جوانان خراسان‌جنوبی تأکید کرد: باید بیانیه گام دوم انقلاب به قانون تبدیل شود تا دستگاه‌ها برای اقدام سازوکارهای آن مکلف شوند.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول