اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سالم نگه‌داشتن جامعه وظیفه نیروی انتظامی/بشر نیازمند نظارت

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: سالم نگه داشتن جامعه وظیفه نیروی انتظامی است.

سالم نگه‌داشتن جامعه وظیفه نیروی انتظامی/بشر نیازمند نظارت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: جهان در نظام تکوین، تشریع در علم و در صنعت متکی به قانون است.

وی ادامه داد: مسائل بشری، اجتماعی، سیاسی و مدیریتی نیز متکی به قانون هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی قانون را ناموس خلقت دانست و یادآور شد: قانون مقدس بوده و آن جامعه، خانواده و شخصی موفق می‌شود که خود را براساس قانون صحیح تنظیم کند.

عبادی با بیان اینکه نفس بشر دشمن اصلی خودش است، ادامه داد: آدمی می‌خواهد موانع را بردارد و هر چه دوست دارد انجام دهد.

وی با بیان اینکه هر مکانی که خرابی وجود دارد رمزش قانون‌شکنی است، افزود: این موضوع را تجربه عمر بشر نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در ملت‌های مختلف نیروی نظارتی قرار گرفته است، اضافه کرد: در کشور ما هم از نظر قانونی و جایگاه نیروی نظارتی منظور شده است.

عبادی با بیان اینکه در برخی از دولت‌ها به میزانی که نظارت‌ها ضعیف بوده جامعه ما آسیب دیده است، تصریح کرد: هر جا نظارت‌ها قوی بوده آنجا سالم مانده است.

وی با اشاره به ساختمان‌سازی یادآور شد: مهندس ناظر را برای ساختمان قرار می‌دهند تا نظارت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هر جا قانون به هم خورد تشکیلات به هم می‌خورد، ادامه داد: نظارت باید باشد و مردم به آن نیاز دارند.

عبادی چهارشنبه‌سوری را نوعی خرافات که از قبل مانده دانست و افزود: دشمنان بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و آدم‌های نادان را وادار می‌کنند که به اسم چهارشنبه‌سوری امنیت را از جامعه و از خود می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که پشت فرمان می‌نشینند، قوانین و مقررات راهنمایی را فرا گرفته‌اند، اضافه کرد: آن‌ها هم تجربه و مهارت دارند و هم علم و مهارت دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در فصل زمستان یا در این فصل نوروز نیروهای انتظامی و هلال احمر ترک خانه و خانواده می‌کنند و کار حفاظت را انجام می‌دهند، تصریح کرد: در زمستان در کوه‌های سرد و برف‌خیز حضور دارند و اطلاعات راه‌ها را پخش می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه بشر نیاز به نظارت دارد، یادآور شد: بشر از درون مشکل نفسانی دارد.

وی سالم نگه داشتن جامعه را وظیفه نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: با کمترین هزینه خطرهای بالقوه با هزینه شدید را جلوگیری می کند و بر همه کار نظارت لازم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: کار نیروی انتظامی اگر خالصانه و با قصد قربت انجام شود از بهترین عبادات است.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول