اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آماده‌باش 21 پایگاه هلال احمر در تعطیلات عید نوروز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱ پایگاه امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر، در قالب ۱۳ پایگاه ثابت، ۵ پایگاه امداد کوهستان، یک پایگاه موقت و یک تیم از خواهران امدادگر برای عید نوروز آماده‌باش کامل هستند.

آماده‌باش 21 پایگاه هلال احمر در تعطیلات عید نوروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ایرج کیانی بروجنی، ظهر امروز در آیین افتتاح بیست و دومین مرحله طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی ۱۴۰۱ که با شعار «جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» برگزار شده بود با اشاره به استقرار پست‌های ایمنی و سلامت و اکیپ‌های سحاب در نقاط مسافرپذیر و پرتردد استان گفت: مشارکت اعضاء در فعالیت‌های بشر دوستانه و نهادینه‌سازی حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی، ارتقاء ایمنی و سلامت همنوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تأمین نشاط جمعی از جمله اهداف این طرح می‌باشد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: ارتقای فرهنگ ایمنی و سلامت مسافرین به ویژه مراقبت از کودکان در طول سفر، ترویج سفر مسئولانه با رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی از رویکردهای این طرح است.

وی ادامه داد: در این طرح اعضای جوان در امدادرسانی به در راه ماندگان با پایگاه‌های امداد و نجات همکاری دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان داشت: ۲۱ پایگاه امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر، در قالب ۱۳ پایگاه ثابت، ۵ پایگاه امداد کوهستان، یک پایگاه موقت و همچنین یک تیم از خواهران امدادگر برای عید نوروز چهارمحال و بختیاری آماده باش کامل هستند.

اهداف طرح خدمات بشر دوستانه

کیانی با اشاره به مستقر شدن پست‌های ایمنی، سلامت و اکیپ‌های سحاب در نقاط مسافرپذیر اضافه کرد: بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت مشارکت داوطلبانه اعضاء در اجرای طرح، استقرار فضای دوستدار کودک در اماکن تفریحی و سیاحتی و محل اجتماع مسافرین، پیش‌بینی اماکن جهت اقامه نماز در صورت امکان و بنا بر اقتضای شرایط کرونایی از دیگر اهداف اجرای این طرح می‌باشد.

کیانی با بیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با طرح سحاب در قالب ۷ پایگاه ثابت با ۳ تیم سحاب ۲ نفره سیار در کنار سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کارهای خیرخواهانه و بشر دوستانه، در مراکز تفریحی می‌پردازند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول