اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امدادگران چهارمحال و بختیاری ۴۰۰ حادثه‌دیده در برف و کولاک را نجات دادند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به بیش از ۴۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

امدادگران چهارمحال و بختیاری ۴۰۰ حادثه‌دیده در برف و کولاک را نجات دادند

ایرج کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با آغاز بارش برف و کولاک از روز گذشته در جاده‌های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان کوهرنگ تا گردنه تاراز طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال‌احمر این استان به بیش از ۴۰۰خانوار گرفتار در جاده‌ها ‌و گردنه‌های برف‌گیر استان امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود : ۲۱ تیم عملیاتی با استفاده از ۲۱ دستگاه آمبولانس و ۲۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار با تجهیزات کامل با حضور در محور‌های مواصلاتی استان به امدادرسانی به متاثرین بارش‌های اخیر پرداختند.

کیانی ادامه داد: با آغاز بارش برف و کولاک در سطح استان امدادگران و نجاتگران این جمعیت اقلام امدادی از قبیل پتو و مواد غذایی را بین حادثه‌دیدگان توزیع و همچنین موفق به رهاسازی خودروها و اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان شدند.

وی در پایان اظهار داشت: ۱۲۰ نفر امدادگر و نیروی کادر در قالب ۲۱ تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان به امدادرسانی به گرفتاران در برف و کولاک پرداختند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول