اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استاندار کردستان مسوولان اجرایی را مکلف به پاسخگویی به شهرداران کرد

استاندار کردستان مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها را مکلف به پاسخگویی به شهرداران کرد و از اینکه هر مدیری در شهرستان برای انجام کاری از مسوول بالادستی استان برای انجام کاری دستور بگیرد را فرصت‌سوزی در فرایند خدمت به مردم تحلیل کرد.

استاندار کردستان مسوولان اجرایی را مکلف به پاسخگویی به شهرداران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در نشست با شهرداران استان کردستان اظهار داشت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان در اجرای پروژه‌های عمران شهری نقش مهمی دارد و به همین دلیل باید در راستای تقویت این سازمان تلاش جدی صورت گیرد.

وی توانمندی سازمان همیاری شهرداری استان‌های همجوار را در اجرای پروژه‌های بزرگ عمران درون‌شهری و برون‌شهری در بخش راه‌سازی در ابتدای دهه ۹۰ مثال زد و از شهرداران شهرها در نقش سهامداران خواست که به تقویت این سازمان کمک کنند‌.

استاندار کردستان بر شفاف‌سازی وضعیت سهام، سهامداران و گزارش‌های بارزس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان تاکید کرد.

وی به شهرداران شهرها که سهامداران سازمان همیاری شهرداری‌های کردستان هستند توصیه کرد که شهرها را در ایام نوروز آراسته و مزین کنند.

زارعی‌کوشا، شهرها را در تعریف زیبایی‌شناسی نماد و تابلوی مدیریت استان توصیف کرد و به شهرداران هشدار داد که شهر بی‌سامان به معنای شهر بی‌شهردار و فرماندار است.

وی فرمانداران و بخشداران را در نقش متولی اصلی شهرستان‌ها و بخش‌ها عنوان کرد و گفت: باید نقش و رسالت متولیان شهرستان‌ها و بخش‌ها به خوبی تبیین شود و فرمانداران و بخشداران هم بر تقویت جایگاه خود اهتمام داشته باشند.

وی با ابراز تاسف از اینکه جایگاه و منزلت فرمانداران، بخشداران و شهرداران در سال‌های گذشته تنزل پیدا کرده است به صراحت گفت که او در سمت استاندار کردستان این نگرش را بر نمی‌تابد.

استاندار کردستان بر بازاحیای شان مدیران وزارت کشور از جمله فرمانداران، بخشداران و شهرداران در شهرستان‌ها، بخش‌ها و شهرهای کردستان تاکید کرد و به صراحت گفت که مجموعه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در خدمت به مردم هم راستا هستند.

وی مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها را مکلف به پاسخگویی به شهرداران عنوان کرد و از اینکه هر مدیری در شهرستان برای انجام کاری از مسوول بالادستی استان برای انجام کاری دستور بگیرد را فرصت‌سوزی در فرایند خدمت به مردم تحلیل کرد.

در این جلسه همچنین ترکیب هیات مدیره سازمان همیاری مشخص شد و بر اساس برگزاری انتخابات، سیدانور رشیدی، ارسطو گویلی، فرشاد منبری، هوشنگ ساعدموچشی به عنوان عضو اصلی و آرمان شهبازی و خسرو عزتی به عنوان عضو علی‌البدل موفق به کسب بیشترین رای شدند.

در این جلسه همچنین با اعتماد دوباره شورای سازمان، شاهو فقیه با کسب بیشترین رای در سمت بازرس سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان ابقا شد.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول