اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

با مدیریت سازمان همیاری شهرداری ها، سرمایه های راکد به چرخه تولید بازگردد

آیت الله علم الهدی گفت: باید زمینه های لازم به گونه ای فراهم شود تا با مدیریت سازمان همیاری شهرداری ها، سرمایه های راکد اقتصادی استان به چرخه تولید بازگردد و به توسعه اقتصادی استان کمک شود.

با مدیریت سازمان همیاری شهرداری ها، سرمایه های راکد به چرخه تولید بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه سازمان همیاری شهرداری ها در قبول و اجرای پروژه های اقتصادی استان اظهار کرد: سازمان همیاری بازوی قدرتمندی برای کمک به استانداری است و نقش مهم و موثری به عنوان تسهیل گر در پروژه های مختلف اقتصادی استان دارد که باید ازاین ظرفیت بیشتراستفاده شود.

وی افزود: باید زمینه های لازم به گونه ای فراهم شود تا با مدیریت سازمان همیاری شهرداریها، سرمایه های راکد اقتصادی استان به چرخه تولید بازگردد و به توسعه اقتصادی استان کمک شود.

استفاده از پتانسیل سازمان همیاری و واحدهای تابعه آن برای برنامه ریزی درحوزه تولید و تامین ارزاق ضروری و عمومی به خصوص گوشت قرمز، مشارکت با جامعه عشایر و روستاییان و انجام سرمایه گذاری وتسهیلگری لازم در حوزه پرورش دام و تولید گوشت مصرفی مردم و حضور سازمان همیاری به عنوان یک حلقه واسط اقتصادی بین سرمایه گذاران و سرمایه داران  بخش خصوصی و بدنه دولت از مواردی بود که در این دیدار مورد تاکید امام جمعه مشهد قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول