اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

چهارشنبه‌سوری در خراسان شمالی ۹ مصدوم برجای داشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان شمالی در خصوص آمار مصدومان چهارشنبه سوری گفت: شب گذشته، برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در استان ۹ مصدوم به جای گذاشت.

چهارشنبه‌سوری در خراسان شمالی ۹ مصدوم برجای داشت

تقی دولت‌آبادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: شب گذشته و در مراسم چهارشنبه‌سوری در متاسفانه ۹ مصدوم به بیمارستان های استان مراجعه کردند.

وی گفت: تعداد مصدومان در بجنورد ۳ نفر، شیروان ۲ نفر، اسفراین ۲ نفر و فاروج نیز ۲ نفر بوده است که یک نفر از این تعداد اکنون بستری است و بقیه سرپایی درمان شده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان شمالی با اشاره به حادثه آفرین بودن مواد انفجاری و محترقه که برای چهارشنبه آخر سال خریداری می شود، گفت: این مواد هرگز نباید به شکلی خطرناک استفاده کرد.

دولت‌آبادی با بیان این که اورژانس در شبانه روز آینده همچنان آماده باش است، افزود: در صورت بروز حوادث سوختگی حتما با اورژانس تماس گرفته و تا زمان رسیدن نیروهای امدادی مصدوم را از محل حادثه دور کنید.

انتهای‌پیام/ز/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول