اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ایجاد رعب و وحشت برای مردم، خط قرمز پلیس/ سخنگوی پلیس: مأموران در سلامت هستند

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی‌ گفت: پلیس حافظ و حامی مردم بوده و با هر کسی که بخواهد موجبات ناامنی مردم را فراهم کند بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

ایجاد رعب و وحشت برای مردم، خط قرمز پلیس/ سخنگوی پلیس: مأموران در سلامت هستند

سردار مهدی حاجیان معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت استقرار ماموران پلیس برای تامین نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: نظم و امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس بوده و با توجه به اینکه پلیس حافظ و حامی حقوق شهروندان است با هر کسی که بخواهد به حقوق مردم تعرض کرده و موجبات ناامنی مردم را فراهم آورد بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

 سخنگوی فرماندهی کل انتظامی با اعلام آماده‌باش ماموران پلیس در سراسر کشور از کشف حدود ۱۸ میلیون مواد محترقه و دستگیری ۱۲۸۷ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: افرادی که از مواد محترقه استفاده کرده و با ایجاد رعب و وحشت آرامش و آسایش مردم را به مخاطره بیندازند توسط پلیس دستگیر و خودرویشان نیز توقیف شده و تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهند بود.

سردار حاجیان در پاسخ به این سوال که آیا در حوادث رخ داده در کشور تا این لحظه ماموری دچار حادثه شده است یا نه؛ گفت: خوشبختانه تا این لحظه تمام ماموران در سلامت کامل هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول