اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تجمع، راه‌بندان و ایجاد رعب و وحشت؛ خط قرمز پلیس/ با هنجارشکنان قاطعانه برخورد می‌کنیم

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: تجمع محدودیت داشته و هرگونه راه‌بندان و ایجاد رعب و وحشت در مراکز تفریحی، پارک‌ها، چهارراه‌ها و معابر، خط قرمز پلیس است.

تجمع، راه‌بندان و ایجاد رعب و وحشت؛ خط قرمز پلیس/ با هنجارشکنان قاطعانه برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی در حاشیه طرح اقتدار پلیس تهران در جمع خبرنگاران در خصوص چهارشنبه آخر سال اظهار داشت:افرادی که بخواهند هنجارشکنی کرده و حقوق شهروندی را رعایت نکنند با شدت با آنها برخورد شده و حتماً تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهند بود.

 وی گفت: هرگونه تجمع محدودیت داشته و ایجاد راه بندان و رعب و وحشت در پارک ها و معابر و چهارراه‌ها خط قرمز پلیس بوده و با آنها برخورد خواهد شد اما اگر شهروندان دم در خانه خودشان با رعایت حقوق شهروندی و هنجارها در کنار خانواده بخواهند ساعتی خوش باشند مانعی ندارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: رانندگانی که سرعت‌های غیر مجاز و حرکات نمایشی انجام دهند خودروهایشان  توقیف شده و تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهد بود.

وی از کشف حدود دو میلیون عدد مواد محترقه پر خطر که می‌توانست حقوق شهروندی و آسایش روحی و روانی مردم را خدشه‌دار کند خبر داد و تصریح کرد: با کشف این تعداد مواد محترقه پرخطر از خسارت های جانی، مالی و روانی پیشگیری شد.

 جانشین فرمانده کل انتظامی اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس های تخصصی و کلانتری ها، ۱۱ تن مواد پیش‌ساز قبل از ورود به بازار و قبل از ورود به انبارها و تبدیل به مواد محترقه کشف و توقیف شد.

سردار رضایی در ادامه از آماده‌باش مجموعه کل انتظامی کشور از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین خبر داد و گفت: تمام رده‌های انتظامی در کشور و پلیس تهران در آماده‌باش کامل بوده و گشت‌های هدفمند انتظامی نیز در شهرها برقرار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول