اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عضویت 2 پارک علم و فناوری زنجان در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال فاوا

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان زنجان گفت: از سال گذشته اقداماتی برای تحقق اهداف مد نظر در اقتصاد دیجیتال، دو پارک علم و فناوری استان عضو شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال وزارت فناوری و اطلاعات و ارتباطات شده‌اند.

عضویت 2 پارک علم و فناوری زنجان در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال فاوا

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حامد سرائی ظهر امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی شعبه پارک اقتصاد دیجیتال در زنجان در جمع خبرنگاران لازمه رونق اقتصاد دیجیتال را توسعه زیرساخت‌های کسب و کارهای این حوزه دانست و اظهار کرد: این مهم نیازمند توسعه تقویت حوزه ict با محوریت بخش خصوصی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان زنجان افزود: تحقق اهداف مورد نظر در توسعه اقتصاد دیجیتال نیازمند حمایت از فعالان این حوزه از جمله نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان تشکل صنفی و قانونی است.

وی ایجاد زیست بوم مربوط به توسعه کسب و کارهای دیجیتالی مربوطه را از دیگر اقدامات لازم تحقق اهداف دانست و گفت: از سال گذشته اقداماتی برای تحقق اهداف مد نظر انجام شده که دو پارک علم و فناوری استان عضو شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال وزارت فناوری و اطلاعات و ارتباطات شده‌اند.

سرائی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین پارک فناوری و اطلاعات با استانداری برای راهبری موضوع در سطح استان ادامه داد: تفاهم‌نامه بعدی بین پارک فناوری، اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناری منعقد شده برای اجرا و پیشبرد اهداف است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان زنجان با ابراز امیدواری برای توسعه فعالیت‌های اقتصاد دیجیتال و حضور فعال فعالان این حوزه در اقتصاد استان افزود: برداشته شدن گام‌های بعدی نیازمند مشارکت همراهی کسب و کارهای حوزه ict است.

وی تاکید کرد: اعتبار ۴ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده برای فعالان در پارک‌های علم و فناوری به شرط تحقق اهداف قابلیت افزایش دارد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول