اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

معضلات اجتماعی گلستان باید دیده شود/ برخورد قاطع پلیس با متخلفان چهارشنبه‌سوری

فرمانده انتظامی گلستان از بازداشت متهمان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در این بخش برخورد ما قاطع خواهد بود و دستورات قضایی لازم برای برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه پایان سال نیز صادر شده است.

معضلات اجتماعی گلستان باید دیده شود/ برخورد قاطع پلیس با متخلفان چهارشنبه‌سوری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدسعید فاضل دادگر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: من در خصوص یک سال گذشته از مردم و رسانه‌ها ویژه تشکر می‌کنم و حوادث مختلفی را در استان پشت سر گذاشتیم که برخی از آنها به واقع انرژی بالایی را از پلیس به خود اختصاص داد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: جایی که هیچ مسوولی پاسخگو‌ نبود ماموران ما شبانه‌روزی پای کار بوده و با صبوری ماموران و بصیرت مردم بحران مرغ و آب را پشت سر گذاشتیم.

دادگر ادامه داد: متاسفانه با وجود اینکه ما قطب تولید مرغ در کشور هستیم صحنه‌هایی از صف‌های مرغ را شاهد بودیم که ناراحت‌کننده بود.

وی با اشاره به پرونده «محمود آقایی» متهم پرونده قتل چهار راه میدان، گفت: متاسفانه افراد آسیب‌دیده مشابه در استان کم نداریم و مدتی بعد در میدان شهرداری نزدیک بود حادثه مشابه رخ دهد که با عملکرد سریع پلیس پیشگیری شد.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: ما به عنوان پلیس مطالبه‌گر حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هستیم و رسانه را بازوی مطالبه‌گری مردم و پلیس می‌دانیم.

دادگر بیان کرد: متاسفانه برخی ترک فعل‌ها و کوتاهی‌ها و مشکلات زیرساختی استان مشکلاتی ایجاد کرده که حل آن نیازمند عزم همه جانبه و خواسته عمومی است.

وی گفت: با وجود تمام مشکلات، امنیت حاکم در استان امنیت مطلوب و قابل قبول است که این به قطع با تلاش همکارانم در انتظامی گلستان و همراهی بی‌وقفه مردم ایجاد شده است.

* امسال گلستان جزء ۶ استان پرتردد کشور خواهد بود/ مخالف شادی مردم نیستیم اما با اقدامات ناایمن مخالفیم

فرمانده انتظامی گلستان در خصوص افزایش احتمالی سفرهای نوروزی تصریح کرد: به طور قطع با شرایط حاکم گلستان جزء ۶ استان پرتردد کشور خواهد بود.

دادگر با اشاره به چهارشنبه آخر سال بیان کرد: بخشی از امید مردم امنیت است و یکی از بزرگترین ماموریت‌های پلیس طرح چهارشنبه آخر سال و طرح نوروزی پلیس است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: ما مخالف شادی مردم نیستیم اما تبدیل شدن جشن سنتی به اقدامات ناایمن و استفاده از مواد انفجاری و محترقه همراه باشد مخالفیم و با جدیت براساس دستور قضایی برخورد خواهیم کرد.

دادگر گفت: هر فردی در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال از امروز دستگیر شوند، تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود.

وی افزود: حضور ما حضور گسترده پوششی و آشکار خواهد بود و با قدرت با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین برگزار خواهد شد، گفت: متاسفانه وضعیت خوبی در حوزه تصادفات نداریم و آمارها نگران‌کننده است و طرح نوروزی با شعار پلیس هوشمند، قانونمداری و نشاط بهاری برگزار‌ خواهد شد.

دادگر تاکید کرد: کنترل مجرمان سابقه‌دار، افزایش فعالیت‌های پلیس آگاهی، افزایش فعالیت پلیس امنیت در کنترل و برخورد با اراذل و اوباش جزء ماموریت‌های مهم پلیس در سال و به خصوص در نوروز خواهد بود.

وی با اشاره به تبرکشی‌های سال گذشته در استان ادامه داد: معضلات باید دیده شود و مسوولان باید ببینند و چاره‌ای بیاندیشند و نباید از بیان معضل ترس داشته باشیم و با توجه کردن به آنها، به سمت حل مشکل پیش برویم.

دادگر در پایان گفت: انتظامی گلستان از امروز تا پایان نوروز در آماده‌باش کامل خواهد بود.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول