اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

غیر قابل اعتماد بودن در ذات آمریکاست/ با تکیه بر قدرت و حکمت می توان پیروز شد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: روزگاری آمریکا با هیمنه ای که برای خود ساخته بود حکومت ها را ساقط می کرد و امروز با تمام قوا و ائتلاف هایی که دارد، نمی تواند کاری برای رئیس جمهور اوکراین که خام وعده هایی دروغین شده، انجام دهد.

غیر قابل اعتماد بودن در ذات آمریکاست/ با تکیه بر قدرت و حکمت می توان پیروز شد

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به ریشه ها و دلایل شکل گیری حوادث اخیر در اوکراین، اظهار کرد: ما در ادبیات دینی و انقلابی آموختیم که در نیت، فعل و عمل، باید سالم و قاطع و صادق باشیم چرا که بدون قدرت مجبور به تسلیم هستیم و با قدرت و بدون حکمت باید هزینه بدهیم اما با قدرت و حکمت پیروز خواهیم بود.

سردار رفیعی آتانی با تبیین شمایل قدرت و ثروت بدون حکمت و اتصال آن به امر الهی، گفت: مصداق قدرت بدون حکمت، آمریکا است که روز به روز بیشتر به سوی زوال حرکت می کند و نمونه ثروت بدون ایمان نیز عربستان سعودی است که طبل رسوایی حمایت از داعش و قضایایی مانند سلاخی خاشقچی و جنایات صورت گرفته در یمن، نتیجه اعمال آن می شود.

وی تصریح کرد: منشأ قدرت ما از حکمت رهبر عزیزمان امام خامنه ای سرچشمه می گیرد که با تکیه بر مولفه های قدرت، امید و تدبیر، ایران اسلامی را هدایت می کنند و از موانع پیش رو عبور می دهند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان با بیان اینکه ملت ایران با اتصال به ایمان، استقامت، خردمندی، شکیبایی و لبیک به ندای رهبری پیروز میدان هستند، گفت: انعکاس پیروزی های ملت ایران در حقایقی است که از قرآن الهام می گیریم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: ما با تجربه میدان به اطمینان قلب می رسیم که دشمنی عظیم با ظاهری پوشالی مانند آمریکا را طوری فرسوده کرده ایم که از درون در حال فروپاشی است.

وی افزود: روزگاری آمریکا با هیمنه ای که برای خود ساخته بود حکومت ها را ساقط می کرد و امروز با تمام قوا و ائتلاف هایی که دارد، نمی تواند کاری برای رئیس جمهور اوکراین که خام وعده هایی دروغین شده، انجام دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان خاطر نشان کرد: آمریکا در عراق محبوس شد، از افغانستان با خفت گریخت و در اوکراین بی خاصیت شد، ذات آمریکا همین است؛ منفعل، بی عمل و غیر قابل اعتماد. حوادث اوکراین نشان داد که اعتماد به آمریکا چه نتایجی دارد و دنیا به چشم دید که اگر زرادخانه را بگیرند نه زری می ماند و نه زوری.

سردار رفیعی آتانی در ادامه مقاومت را واکنش طبیعی هر ملت آزاده و باشرفی در مقابل تهدید و زورگویی خواند و گفت: مقاومت برخلاف تسلیم، موجب عقب نشینی دشمن می شود.

 وی اضافه کرد: مقاومت هزینه دارد اما هزینه سازش و تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است چرا که وعده الهی در قرآن این است که طرفداران حق، ممکن است قربانی بدهند اما پیروز نهایی میدان آن ها هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول