اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ابلاغ ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید در خراسان‌جنوبی

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان‌جنوبی گفت: ایجاد شغل جدید برای ۱۰ هزار و ۷۷۹ نفر در سال ۱۴۰۱ از تعهدات ابلاغی استان است.

ابلاغ ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر اکبری‌راد، مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: میزان تعهد نهایی خراسان‌جنوبی برای ایجاد اشتغال جدید در سال آینده در بخش‌های مختلف اقتصادی استان ابلاغ شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ باید زمینه اشتغال جدید برای ۱۰ هزار و ۷۷۹ نفر در استان فراهم گردد.

 مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در حوزه صنعت ۴ هزار و ۵۷۹ نفر، در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۶۹۰ نفر و در حوزه خدمات ۴ هزار و۱۳۰ نفر اعلام شده که با اهتمام و تلاش ویژه دستگاه‌های اجرایی و نگاه ویژه دولت به این استان محقق خواهد شد.

اکبری‌راد گفت: حمایت از فعالیت‌های اقتصادی که بیشترین اثرگذاری بر بهره‌وری و اشتغال را به صورت همزمان دارند در دستور کار شورای‌ عالی اشتغال کشور قرار گرفته و تلاش بر این بوده که این مهم با هماهنگی همه نقش آفرینان عرضه و تقاضای نیروی کار و بکارگیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی محقق شود.

وی یادآور شد: سهمیه اشتغال سال ۱۴۰۰ استان ۶ هزار و ۲۷۷ نفر بوده که ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

 مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان از جمله اداراتی هستند که تعهد اشتغال دارند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول