اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مجلس بودجه هزار میلیاردی را به شکست انحصار خودروسازان تخصیص دهد

امام جمعه پرند گفت: از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه جهاد تبیین را به شکست انحصار شرکت‌های خودروسازی تخصیص دهد.

مجلس بودجه هزار میلیاردی را  به شکست انحصار خودروسازان تخصیص دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه همگان به رعایت تقوا در گفتار و عمل به اذکار و ادعیه ماه مبارک شعبان به ویژه مناجات شعبانیه‌ و توجه به توبه اشاره کرد.

وی در بخشی از خطبه از فرماندار شهرستان رباط کریم برای برقراری میز خدمت ادارات برای رفع مشکلات مردم در پایان سال در صحن نماز جمعه و مدیریت توزیع کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال تقدیر کرد و افزود: امیدواریم میز خدمت در نماز جمعه همچنان ادامه داشته باشد.

امام جمعه پرند با توجه به پایان سال و نیاز مردم به تهیه و توزیع کالاهای اساسی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با فرماندار، دادستان و سایر مسئولان شهر و شهرستان برای تهیه و مدیریت توزیع کالاهای اساسی برگزار شد که مصوبات خوبی داشت که ان‌شاءالله به خوبی رقم بخورد.

وی به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: بنا به فرمایش رهبری دخالت‌ برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب ساختار دولت مردمی و فشار به وزرا، استانداران و فرمانداران زیبنده مجلس انقلابی نیست‌.

حجت‌الاسلام کاظمی در پایان به برداشت غلط نخبگان و تصویب بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی جهاد تبیین از طرف نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: طبق تذکر مقام معظم رهبری تصویب هزار میلیارد تومان برای جهاد تبیین صحیح نیست، در همین راستا از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که این بودجه‌ را برای شکست انحصار شرکت‌های خودروسازی تخصیص دهند تا بیش از ۸۵ میلیون ملت شریف ایران مجبور به انتخاب اجباری محصولات گران و کم‌کیفیت دو شرکت انحصاری نباشند.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول