اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فروش تولیدات زندانیان ارومیه در نمایشگاه بین المللی بهاره

به همت بنیاد تعاون صنایع زندانیان استان آذربایجان غربی سه غرفه بزرگ فروش محصولات تولیدی زندانیان ارومیه در محل نمایشگاه بین المللی فروش بهاره ارومیه عرضه می شود.

فروش تولیدات زندانیان ارومیه در نمایشگاه بین المللی بهاره

به گزارش فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، مدیر بنیاد تعاون و صنایع زندانیان استان اظهار کرد: این نمایشگاه از 14 تا 22 اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی آذربایجان غربی برپاست.
شیرزاد حصاری افزود: در نمایشگاه امسال فروش بهاره چهار غرفه توسط بنیاد تعاون زندانیان استان برای فروش محصولات کارگاههای صنایع دستی و تولیدی زندانیان ارومیه اجاره شده است.

وی گفت: در این غرفه ها انواع صنایع دستی زنان زندانی اعم از بافتنی،کیف ،صنایع چرم و چوب و همچنین تولیدات کارگاه های پیراهن و شلوار دوزی،تولیدات لباس زیر مردانه و لباس کار به فروش می رسد.

وی گفت: در غرفه سه این نمایشگاه نیز تولیدات چوبی شامل انواع میز، کنسول، ساعت دیواری و ایستاده و تابلوهای هنری برای فروش به همشهریان به نمایش گذاشته شده است.

عواید حاصل از فروش محصولات و صنایع دستی زندانیان برای حق دستمزد و حقوق زندانیان اختصاص می یابد و با توجه به عرضه و فروش منصفانه قیمت های این محصولات در نازلترین حد بازار عرضه قرار دارد.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول