اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از بند نسوان زندان ارومیه

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در حاشیه بازدید از بند نسوان زندان ارومیه از آزادی تعدادی از زنان زندانی جرائم غیر عمد و مالی با توجه به حمایت‌های سازمان‌های مردم نهاد در آذربایجان‌غربی خبر داد.

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از بند نسوان زندان ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از زندان ارومیه در بازدید از بند نسوان زندان اظهارداشت: هدف از این بازدید علاوه بر اطلاع از وضعیت قضایی مددجویان و نحوه خدمت‌رسانی به آنها فراهم کردن شرایط لازم برای بهره‌مندی زندانیان مستحق از ارفاقات و تخفیفات قانونی است.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک سازمان‌های مردم نهاد زندانیان غیر عمد و مالی در روزهای آتی طعم آزادی را بچشند و به آغوش خانواده خود بازگردند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: در شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها عیدی که برای تعدادی از بانوان مددجو شامل می‌شود آزادی و مرخصی پایان حبس و استفاده از آزادی مشروط و پابند الکترونیک و دیگر مساعدت‌های قانونی است.

وی ادامه داد: در شب میلاد حضرت زهرا(س)  اعطای مرخصی ۱۰ روزه به ۳۸ نفر ، ۲ نفر مرخصی پایان حبس، ۶ نفر آزادی مشروط و اختصاص پابند الکترونیک به ۲ نفر، اشتغال یک نفر، آزادسازی چهار نفر از طریق ستاد دیه، موافقت با انتقالی ۲ نفر، صدور دستور پیگیری پرونده قضایی ۱۰ نفر و بررسی درخواست‌ها و پرونده‌های ۱۴۱ نفر از زندانیان نسوان بوده است.

خاطرنشان می‌شود عتباتی و همراهان در ادامه بازدید در کانون اصلاح و تربیت هم حاضر و با مددجویان آن دیدار و با آنها گفتگو کردند و طی سخنانی به موعظه و ارشاد آنها پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول