اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

8 مطالبه مرتبط با زمین در خراسان‌جنوبی از معاون وزیر راه

مسؤولان خراسان‌جنوبی با سفر به پایتخت خواسته های مردم این استان در مورد واگذاری زمین را با معاون وزیر راه و شهرسازی درمیان گذاشتند.

8 مطالبه مرتبط با زمین در خراسان‌جنوبی از معاون وزیر راه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، روز گذشته استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسؤولان استانی و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و عضو هیأت مدیره این سازمان به منظور پیگیری واگذاری برخی اراضی در خراسان‌جنوبی دیدار کردند.

«وحید داعی» مدیرکل راه و شهر سازی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، نتایج این دیدار را این گونه اعلام کرد که در این دیدار یکی از موضوعات مطرح شده به واگذاری اراضی صنوف آلاینده بر می‌گشت که در این زمیه مقرر شد، اراضی صنوف به صورت  قطعی و قسطی به متقاضیان واگذار و بابت هزینه آماده‌سازی اراضی دولت پس از تعیین، کنترل و اعلام مبالغ، قدرالسهم اراضی دولت تأمین و پرداخت شود.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه گذاری اراضی با کاربری ورزشی به اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی به قیمت تمام شده نیز قرار بر این شد، که  پس از طرح موضوع در شورای حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با نظر مساعد تصمیم‌گیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: دیگر موضوعی که در این دیدار به آن پرداخته شد، مربوط به اراضی باغ موزه دفاع مقدس بود که در این خصوص هم مقرر گردید، انعقاد قرارداد واگذاری با مبلغ واریزی عملیاتی شود.

داعی با بیان اینکه در مورد واگذاری زمین مصلی المهدی(عج) بیرجند نیز قرار شده قرارداد واگذاری پس از واریز هزینه تمام شده منعقد شود، افزود: در خصوص انتقال سند انبار مدیریت بحران استانداری نیز پس از ارائه پایان کار  انتقال سند انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در خصوص واگذاری اراضی معروف به لچکی شهر اسدیه هم  مقرر شد، با درخواست کتبی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بر اساس ماده ۴ اساسنامه بنیاد، قرارداد واگذاری به بنیاد مسکن تنظیم و ادامه مراحل واگذاری به متقاضیان توسط بنیاد مسکن انجام پذیرد.

داعی با اشاره به اینکه در خصوص اراضی معروف به موسوی که با توجه به معاذیر قانونی موجود مقرر  شد موضوع به لحاظ حقوقی بررسی  شود، خاطرنشان کرد:  در خصوص واگذاری اراضی با کاربری عمومی، ورزشی و گردشگری  هم قرار بر مساعدت‌های لازم در این خصوص شد.

انتهای پیام /۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول