اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

واگذاری زمین به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی نیازمند تأمین اعتبار است

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای واگذاری زمین به دستگاه‌های اجرایی نخستین گام مشخص شدن تأمین اعتبار برای ساخت زمین‌های واگذار شده است.

واگذاری زمین به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی نیازمند تأمین اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، اظهار داشت: نیروی انتظامی زحمات زیادی می‌کشند و برای دادن تعدادی نیرو از نیروی انتظامی به هر دستگاه باید تعداد نیروها نیز در نظر گرفته شود تا نیروی انتظامی از مأموریت ذاتی خود باز نماند و دچار مشکل شود.

وی در مورد درخواست تعزیرات حکومتی استان در اختیار گذاشتن تعدادی از مأموران نیروی انتظامی، گفت: دستگاه‌هایی که اینگونه درخواست‌هایی دارند باید با استدلال این درخواست خود را به شورای تعمیم استان ابلاغ کنند تا در این مورد بررسی و تصمیم‎گیری صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به درخواست تعزیرات حکومتی استان مبنی بر واگذاری زمینی در سایت اداری بیرجند برای ساخت ساختمان اداری افزود: برای واگذاری زمین به دستگاه‌های اجرایی نخستین گام مشخص شدن تأمین اعتبار برای ساخت زمین‌های واگذار شده است.

خدمتگزار ادامه داد: هر زمانی که محل تأمین اعتبار برای ساخت ساختمان اداری تعزیرات حکومتی مشخص و اعتبار تأمین شود مشکلی برای واگذاری زمین به این دستگاه وجود ندارد.

وی یادآور شد: در هر شهرستانی بررسی شود اگر سازمان دولتی ساختمانی بلااستفاده در اختیار دارد برای استفاده دیگر دستگاه‌ها آن را در اختیار دستگاه مربوطه قرار دهد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خدماتی که با ارزاق مردم سروکار دارد باید با دقت کنترل و مورد نظارت قرار گیرد و تقویم کاری این نوع خدمات باید مشخص باشد، اضافه کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و پذیرایی از مسافران نوروزی باید شهرداری‌ها در امور مختلف شهری خدمات لازم را فراهم تا بتوانیم به خوبی میزبان مسافران به استان باشیم.

خدمتگزار ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید از دید نظارت غافل شوند و باید با بهترین کیفیت این خدمات را به مردم ارائه دهند تا مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/69027/ت40/پو3002

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول