اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آب سرد زندی بتن بر پیکره شهروند/ باخت بدموقع کلاردشتی‌ها به رقیب ساروی‌ها!

در بیست و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران هفت دیدار در شهرهای مختلف به انجام رسید که در مهمترین آنها شهروند ساری برای فرار از سقوط میزبان حفاری بود.

آب سرد زندی بتن بر پیکره شهروند/ باخت بدموقع کلاردشتی‌ها به رقیب ساروی‌ها!

خبرگزاری فارس مازندران_سرویس ورزشی| در بیست و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران عصر امروز هفت دیدار در شهرهای مختلف به انجام رسید که در مهمترین آنها شهروند ساری برای فرار از سقوط میزبان حفاری بود.

در این روز در مازندران اتفاقات عجیبی در خصوص اولین تیم سقوط کننده به لیگ یک رخ داد‌. 

درحالی شهروند ساری و راگا‌ برای فرار از سقوط می‌جنگیدن که ساروی‌ها در خانه میزبان ملی حفاری بودند و راگا‌ برابر دیگر نماینده مازندران، یعنی زندی‌بتن کلاردشت قرار گرفت.

ساروی‌ها که امیدوار بودند، زندی‌بتن رقیبش در انتهای جدول را به راحتی شکست دهد، با انگیزه بیشتر برای برد برابر حفاری وارد میدان شدند.

شهروند ساری درحالی که امروز از میزبان اهوازی خود عقب افتاده بود در دیداری حیثیتی موفق به شکست این تیم با نتیجه دو بر یک شد و البته که شکست زندی بتن کلاردشت دیگر نماینده استان مازندران برابر راگا شهرری امیدهای این تیم ساروی را برای بقا به هفته آخر کشاند و کار شهروند را بشدت سخت و دشوار کرد.

 گل‌‌های شهروند در این دیدار توسط، محمدتقی علیزاده و علی اکرمی به ثمر رسیده شد.

اما شکست بد موقع کلاردشتی‌ها، آب سردی بر پیکره شهروندی‌ها پاشید.

زندی‌بتن به رقیب اصلی شهروند در انتهای جدول باخت تا با این شکست، حالا مسیر سقوط شهروند هموارتر شود!

زندی‌بتن کلاردشت که در حالی که تا دقایق پایانی دو بر یک از حریف انتهای جدولی خود پیش بود، در عین ناباوری در دقایق پایانی بازی دو گل دریافت کرد و سه بر دو نتیجه را به رقیب شهروند ساری در انتهای جدول واگذار کرد تا امیدهای شهروند ساری برای بقا در لیگ کمرنگ تر شود و حالا ساروی‌ها باید در هفته پایانی، حریف خودش را شکست دهد.

مراد ناظری و مهدی دهقان نژاد دو گل زندی بتن را در این دیدار به ثمر رساندند.

شهروند ساری با این باخت ۱۷ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و راگا‌ هم با این برد برابر زندی‌بتن ۱۹ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول و یک پله بالاتر از شهروند قرار گرفت تا رقابت هفته پایانی جذاب تر و حساس تر شود.

زندی بتن کلاردشت هم با این شکست با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

مازندرانی‌ها برای حفظ سهمیه شهروند در لیگ برتر فوتسال کشور،چشم انتظار هفته پایانی هستند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین تیم فوتسال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول