اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برترین‌های ورزش‌های دانشگاهی مازندران در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

مراسم گردهمایی بزرگ هیأت ورزش‌های دانشگاهی مازندران و مراسم تجلیل از هیأت‌ها و انجمن‌های برتر هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان برگزار شد.

برترین‌های ورزش‌های دانشگاهی مازندران در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| گردهمایی بزرگ هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران و مراسم تجلیل از هیات‌ها و انجمن‌های برتر هیات ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران، با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، ذبیحی رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران، روسا و نواب روسا و رئیس و‌ نایب‌رئیس انجمن‌های ورزش دانشگاهی برگزار شد.

این جلسه که با حضور روسای هیأت‌های شهرستانی و انجمن‌های ورزشی برگزار شد، ذبیحی رئیس  هیأت ورزش‌های دانشگاهی ضمن تقدیر از حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، اظهار کرد: سال سختی بود، به دلیل اینکه پیوسته دانشجویان علاقه‌مند به ورزش پیگیر بودند که چرا فعالیت ورزشی صورت نمی‌گیرد.

ذبیحی در ابتدای این جلسه، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال جاری و برنامه‌های پیش رو ارائه داد.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز، با تشکر از مجموعه اعضای هیأت ورزش‌های دانشگاهی، اظهار کرد: از نظر سخت‌افزاری مازندران آن چنان که باید، دیده نشده است.

وی با تشکر از مجموعه اعضای هیأت ورزش‌های دانشگاهی، اظهار کرد: از نظر سخت‌افزاری مازندران آنچنان که باید، دیده نشده است.

وی افزود: با توجه به جمعیت بزرگ ورزش مازندران و با توجه مدال آوری مازندرانی‌ها در رقابت‌های مختلف، باید ورزش استان مازندران ویژه، ممتاز و خاص دیده شود.

رنگرز از آسیب ورزشی‌ها و مخصوصا دانشجویان در دوران کرونا گفت و بیان کرد: بعد صنعت گردشگری، صنعت ورزش آسیب زیادی در دوران کرونایی دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن تمجید از فعالیت‌های ورزش دانشگاهی مازندران، افزود: جزو هیأت‌های بسیار جدی و خاص ما هیأت ورزش‌های دانشگاهی است؛ بخش عمده‌ای از جمعیت ما جوان است و بخش عمده‌ای از این جوانان دانشجو هستند.

رنگرز ادامه داد: این هیأت، مجموعه‌ای بسیار غنی از اساتید و نخبه‌های دانشگاهی است.

وی افزود: ارتباط بین دانشگاه و بدنه اجرایی ورزش کشور یک دغدغه است. این اتفاق باید بیافتد و ورزش و دانشگاه‌ها باید ارتباط مستقیم داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه‌ها باید به صورت مشترک با ورزش استفاده شود. 

رنگرز در پایان با اشاره به اینکه همه ما در ورزش و دانشگاه، یک ماموریت مشترک داریم، گفت: همه ما ماموریت جدی در توسعه ورزش همگانی داریم که باید یک وحدت و تشریح مساعی آن را اجرایی کنیم.

در حاشیه این جلسه، نمایندگان هیأت‌ها و انجمن‌های ورزشی به بحث و تبادل نظر با مدیرکل ورزش و جوانان پرداختند.

در پایان این مراسم، هیأت‌های برتر شهرستانی و انجمن‌های برتر هیأت ورزش دانشگاهی استان مازندران تجلیل شدند.

مهدی رضی رئیس انجمن فوتبال، انجمن برتر سال ۱۴۰۰ در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه از ظرفیت دانشگاه‌ها به درستی در ورزش مازندران استفاده نشده است.

رضی، خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: نیاز است تا تدابیری اتخاذ شود تا ورزش با دانشگاه‌ها ارتباط بهتری برقرار نمایند تا بتوان به درستی از امکانات و تجهیزات دانشگاه‌ها در امر ورزش استفاده شود. 

رئیس انجمن فوتبال بیان کرد: دستگاه ورزش و هیأت ورزش دانشگاهی با نوشتن تفاهم نامه‌ای با دانشگاه‌ها راه را برای همکاری چند جانبه بین ورزش و دانشگاه ها فراهم کنند. 

هیأت‌های بابلسر، بابل، محمودآباد و جویبار به عنوان هیأت‌برتر و انجمن‌های فوتبال، همگانی، تیراندازی به عنوان انجمن‌های برتر سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند و از سوی مدیرکل ورزش و جوانان و هیأت دانشگاهی با تندیس و لوح تقدیر، تجلیل شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول