اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه‌های هفته منابع طبیعی در قم تشریح شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته منابع طبیعی گفت: کاشت نهال با شعار «کاشت هزار نهال به یاد هر شهید» مهم‌ترین برنامه‌ای است که با مشارکت دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم دنبال خواهد شد.

برنامه‌های هفته منابع طبیعی در قم تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد شعاعی در آستانه هفته منابع طبیعی در نشست خبری که امروز در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی از‌ تاریخ 15 لغایت 22 اسفندماه برنامه‌های مختلفی در استان قم در نظر گرفته شده است که از جمله این برنامه‌ها کاشت بذر یا نهال با شعار «کاشت هزار نهال به یاد هر شهید» در شهرستان جعفرآباد با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان در روز 22 اسفندماه است.

وی اضافه کرد: تهیه محتواهای رسانه‌ای در راستای شناخت اکوسیستم با عنوان سیمای منابع طبیعی استان قم به‌منظور پخش در شبکه نور و فضای مجازی، دیدار مسئولان سازمان منابع طبیعی کشور با آیات عظام، غبارروبی مزار شهدای گمنام در کوه خضر و حضور مدیران منابع طبیعی در میز خدمت نماز جمعه قم از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در مورد برنامه‌های هفته منابع طبیعی گفت: در این هفته متناسب با شعارهای روزانه، برنامه ریزی‌های مطلوبی صورت گرفته است که در روز یکشنبه 15 اسفندماه با شعار«درختکاری برای ایران سرسبز و ایران قوی» در برنامه رادیویی «مهربان باشیم» رادیو معارف از ساعت 6:50 دقیقه حضور خواهیم یافت و بعد از آن برگزاری مراسم نهال‌کاری در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در ساعت 9:30 صبح با حضور فرمانده سپاه را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دوشنبه 16 اسفندماه نیز با شعار «منابع طبیعی، مسئولیت اجتماعی و همیاران طبیعت» نهال‌کاری توسط گروه‌های مختلف مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در عرصه‌های منابع طبیعی استان قم برنامه ریزی شده است.

شعاعی افزود: در روز سه شنبه با شعار «منابع طبیعی، حفاظت و قانون» برنامه رژه خودرویی مشترک در ساعت 8 صبح همراه با تقدیر از فعالان مبارزه با قاچاق چوب برنامه‌ریزی شده است و در روز چهارشنبه با شعار «منابع طبیعی فرهنگ و رسانه» برنامه نهال کاری جمعی از طلاب و روحانیون در پارک ثامن در ساعت 8:30 را خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: در روز پنجشنبه با شعار «منابع طبیعی، آبخیزداری و کاهش مخاطرات طبیعی» جلسه‌ای با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل و مدیر بحران استان برنامه‌ریزی شده است.

شعاعی ادامه داد: در روز جمعه با شعار«منابع طبیعی، خانواده و آموزه‌های دینی» با حضور خانواده کارکنان اداره‌کل منابع طبیعی استان برنامه‌ای تفریحی در اردوگاه ملاصدرا برنامه شده است و در روز شنبه با شعار «منابع طبیعی، آموزش، پژوهش و فناوری» در اداره کل منابع طبیعی به صورت مشترک با مرکز تحقیقات منابع طبیعی و کشاورزی به ارائه و تحلیل یافته‌های تحقیقاتی خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول