اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دشمنان به‌دنبال فاصله انداختن بین نهادهای انقلابی و مردم هستند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: دشمنان به‌دنبال فاصله انداختن بین نهادهای انقلابی و مردم هستند تا بتوانند از خلاء ایجاد شده، خودشان را دلسوز مردم معرفی کنند.

دشمنان به‌دنبال فاصله انداختن بین نهادهای انقلابی و مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان‌شمالی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته پاسدار برگزار شده بود اظهار کرد: ۴۳ سال از عمر بابرکت انقلاب با تمام فراز و نشیب ها می گذرد، تمام دسیسه ها که استکبار داشت، برعلیه ملت ایران برنامه ریزی و اجرا کرد.

وی گفت: امروز با رهبری ولایت فقیه، همراهی مردم و نیروهای مسلح، کشور در اوج اقتدار و دشمنان در ذلت و خواری در منطقه هستند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) افزود: در گذشته قدرت غرب و آمریکا در منطقه بروز و ظهور داشت اما امروز دیگر اینگونه نیست و قدرت پوشالی آمریکا به هم ریخته است و تولید قدرتی که سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح ایجاد کرده است در این شرایط ایجاد شده اثرگذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه هیمنه آمریکا امروز فرو ریخته است، گفت: سپاه پاسداران با تولید قدرت و اقتدار در نیروهای پنج‌گانه سپاه و نیروی عظیم مردمی به نام بسیج مستضعفین در نقاط مختلف کشور آماده دفاع از نظام هستند.

سردار فرجی گفت: امروزه سپاه با مردم‌یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی توانسته تولید قدرت کند، قدرتی که همراه با ایمان و معنویت است و تدبیر و حکمتی که امام خامنه ای در هدایت انقلاب دارد اقتدار را برای نظام به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی یادآور شد: به برکت خون شهدا، نظام انقلاب اسلامی ایران مقتدر است.

وی با بیان اینکه پاسدار به معنای حامی مردم است، گفت: در سال ۱۴۰۰، مبلغ ۹۷ میلیارد کمک های مومنانه انجام شد، علاوه بر این در عرصه های مختلف آسیب های اجتماعی همچون کاهش طلاق، اعتیاد، افزایش ازدواج و فرزندآوری فعالیت ها را در قالب گروه های تخصصی دنبال می کنند.

سردار فرجی گفت: سپاه در حوزه ماموریت دفاعی و امنیتی با قدرت خود باقی است و همچنین در کنار دستگاه های اجرایی با تمام توان حرکت می کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان دنبال فاصله انداختن بین نهادهای انقلابی و مردم هستند تا بتوانند از خلا ایجاد شده، خودشان را دلسوز مردم معرفی کنند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا، موضوعات آگاه سازی مردم، توجیه اصناف مختلف، نظارت بر بازار و در نهایت تشکیل و تأسیس مراکز واکسیناسیون در سطح استان آغاز شد که هشت مرکز مستقل و ۶ مرکز مشترک در حوزه واکسیناسیون فعال شد که براین اساس ۹۸ درصد در دوز اول، ۹۳ درصد دوز دور و ۳۷ درصد دوز سوم را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول