اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

امیدواریم مسئولین، طرح‌های نخبگان بسیجی را کاربردی کنند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: امید است که مسئولان با کاربردی کردن طرح های نخبگان بسیجیِ برآمده از مردم، باعث نقش آفرینی آنها در موضوعات مختلف شوند.

امیدواریم مسئولین، طرح‌های نخبگان بسیجی را کاربردی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز اسلام بر پایه قدرت قابل گسترش است، اظهار داشت: قدرت دفاعی و نظامی در کشور، همراه با حضور مردم در صحنه و ولایت مداری باعث امنیت ایران شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان جرات و جسارت ندارند، ادامه داد: مطمان باشید، اگر آمریکایی ها در برآورد های اطلاعاتی و امنیتی به این نتیجه برسند که نظام ایران شکست پذیر است لحظه ای مدارا و درنگ نخواهند کرد، این در حالی است که امروز با حضور مردم در صحنه و نیروهای مسلح با اقتدار، گزینه نظامی مطرح نیست.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اضافه کرد: یکی از ماموریت های بسیج استان خراسان شمالی همین مجمع عالی بسیجیان است، که با حضور مردم در سطح های مختلف باید بصورت شبکه ای و با ساختار مناسب در ۲۲ قشر حضور مردم را نظم و نقش دهند.

وی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی ۲۸۰ هزار بسیجی ثبت نام کرده اند، گفت: این افراد آماده ایفای نقش هستند و این دقیقا همان حضور مردم است.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: امید است که مسئولان با کاربردی کردن طرح های نخبگان بسیجیِ برآمده از مردم، باعث نقش آفرینی آنها در موضوعات مختلف شوند.

در پایان این مراسم ۴ نفر از نخبگان بسیجی به ارائه طرح های خود پرداختند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول