اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مطالبات گلستان از رئیس‌جمهور از نگاه یک‌ فعال رسانه‌ای/ تغییر مدیران بی‌انگیزه و انتصاب مدیران کارآزموده در اولویت باشد

رئیس اداره ‌رسانه و فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان گفت: گلستان دارای مشکلات بنیادی زیادی است که نیازمند توجه اساسی است.

مطالبات گلستان از رئیس‌جمهور از نگاه یک‌ فعال رسانه‌ای/ تغییر مدیران بی‌انگیزه و انتصاب مدیران کارآزموده در اولویت باشد

ایرج رمضانی با بیان اینکه گلستان دارای مشکلات بنیادی زیادی است که نیازمند توجه اساسی است، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان گفت: در آستانه سال جدید و قریب ۲۵ سال بعد از تشکیل استان گلستان در خصوص انتصاب مدیران دوران آزمون خطا گذشته است تغییر مدیران بی‌انگیزه و انتصاب مدیران کارآزموده، دارای روحیه مطالبه‌گری، متعهد و متخصص اولین اولویت استان است.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه امکانات در سراسر استان گلستان تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات در استان گلستان به نحوی که برای یک موضوع ساده شهروند ساکن در غرب‌ترین نقطه استان راهی مرکز نشود.

* نگاه ویژه به موضوع خلیج گرگان در دستور کار قرار گیرد/ حمایت دولت از رسانه‌ها که جزو کم‌برخوردارترین قشر جامعه هستند

رئیس اداره ‌رسانه و فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان ابراز کرد: تفویض اختیارات ویژه در حوزه‌های مختلف به استاندار محروم گلستان و همچنین حمایت از صنایع اندک تولیدی در استان گلستان از مطالبات این استان از رییس‌جمهور مردمی و انقلابی کشورمان است.

رمضانی درخصوص احیای خلیج گرگان خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به موضوع خلیج گرگان و جلوگیری از خشک شدن مرگ آن از دیگر مطالبات مهم شهروندان گلستانی در سفر رئیس‌جمهور به گلستان است.

وی با بیان اینکه از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه حمایت شود، اظهار کرد: توجه ویژه به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و تخصیص بودجه کلان فرهنگی به استانی که از نظر تنوع قومی و مذهبی در کشور کم مانند است و در حوزه‌های فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدتی است.

رئیس اداره ‌رسانه و فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: توجه ویژه به رسانه‌ها که جزو کم‌برخوردارترین استان‌ها است و در صورت عدم حمایت از سوی دولت، این صداهای رسای شهروندان به تدریج یکی پس از دیگری خاموش می‌شوند.

رمضانی ابراز کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و بویژه آشوراده، توجه به وضعیت کشاورزی و حمایت از قطب کشاورزی کشور از دیگر مطالبات مهم استان گلستان از سفر آقای رییسی به استان گلستان است.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول