اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام حسین (ع) الگوی جهاد تبیین است/ پاسداران در همه شرایط کنار مردم بوده‌اند

امام‌جمعه بندرعباس گفت: امام حسین (ع) الگوی جهاد تبیین است و در همه حال مراقب توطئه دشمن باشیم.

امام حسین (ع) الگوی جهاد تبیین است/ پاسداران در همه شرایط کنار مردم بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با توصیه به صدقه دادن و صلوات فراوان و طلب استغفار در شعبان، اظهار کرد: شعبان ماه رسول خدا است. رجب دالان شعبان و شعبان دالان ورود به رمضان است.

وی افزود: در هفته نیکوکاری نیز قرار داریم و شبکه نیکوکاری در سراسر استان در حال تاسیس است و کمک به کمیته امداد در تقویت این شبکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: ولادت با سعادت سید الشهدا و حضرت ابوالفضل را نیز در پیش داریم و سید الشهدا مصداق جهاد با نفس است که در مساله عاشورا از تبیین نیز غافل نشد و اجازه سواستفاده را از دشمن نیز گرفت.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با بیان این که در هر ماجرایی باید مراقب سواستفاده دشمن بود، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین را باید از امام حسین (ع) بیاموزیم و همه برای تحقق آن پای کار بیاییم.

وی در تجلیل از نقش پاسداران امروز، تناسب این روز را بسیار معنادار برشمرد و بیان داشت: سپاه در همه میدان‌های خدمت به مردم پای کار بوده‌اند و جا دارد از شکوه جانبازی عزیزان جانبازمان را که مصداق شهید زنده‌اند، تجلیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: درگیری و جنگ میان اوکراین و روسیه، ما موضع‌مان مشخص است و جنگ هیچ گاه مقدم بر دیپلماسی نیست اما آنی که تحریک کرد، آمریکایی‌ها بودند که با آوردن ناتو به مرزهای روسیه، عملا به آتش جنگ دامن زدند و محرک این حرکت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بودند که امروز دایه دلسوزتر از مادر شده‌اند.

وی تاکید کرد: غربگرایانی که امروز توصیه پشتیبانی و محکومیت جنگ دارند، در ماجرای یمن و سوریه و عراق چرا سکوت کرده‌اند؟ 

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول