اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی با تسهیلات ویژه/ جریمه‌ها را اقساطی پرداخت کنید

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی با تسهیلات ویژه به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه خبر داد.

ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی با تسهیلات ویژه/ جریمه‌ها را اقساطی پرداخت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو اظهارداشت: برابر ابلاغ پلیس راهور ناجا به مناسبت عید سعید مبعث رسول گرامی اسلام(ص) و اعیاد شعبانیه پیش رو و خودروها و موتورسیکلت‌هایی که به دلیل ارتکاب تخلف توقیف شده و در پارکینگ‌ها متوقف هستند با شرایط ویژه ترخیص می‌شوند.

وی افزود: در این طرح که تا پایان روز کاری ۲۹ اسفند ماه اجرایی می‌شود، مالکان خودروها و موتورسیکلت‌هایی که قادر به پرداخت جریمه‌های خود به صورت یک جا نیستند، می‌توانند بدون پیش پرداخت جریمه‌های خود را در یک سال و با هر مبلغی که تمایل دارند به صورت اقساطی پرداخت کنند.

محمدی با بیان اینکه دریافت حداقل هزینه پارکینگ از مالکان خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی را از دیگر مزایای طرح مذکور عنوان کرد، بیان کرد: مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند به منظور بهره‌مندی از این تسهیلات به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و یا از طریق اپلیکیشن پلیس من به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: طرح مذکور فقط شامل خودروها و موتورسیکلت‌هایی است که به دلیل ارتکاب تخلف توسط مأموران پلیس راهور توقیف شدند و مشمول وسایل نقلیه‌ای که با حکم قضایی توقیف شدند، نمی‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول